Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
compaq skærm
Fra : quake

Dato : 14-04-02 23:11

Hej er der en der kan fortælle mig hvad der er galt med min skærm (Compaq
MV720) ,det er lige som om den afmagnetisere hele tiden nogle gange for
hvert 5minut og andre gange kan der gå 20min , er det skærmen der er defekt
..

Min pc er
1600AMD thlon xp
Gforce 3 titanium200
512mb DDR Ram

Hilsen
Quake

Fra : P.N.

Dato : 15-04-02 10:55

Er ikke helt med hvad du mener med "afmagnetisere"..?

Fra : quake

Dato : 15-04-02 11:06

jeg mener skærmen bliver sort og billedet ryster og kommer så langsomt
tilbage igen.
quake

Fra : P.N.

Dato : 15-04-02 13:07

Lyder bestemt ikke som noget man laver med musen - hvis du forstår hvad jeg
mener. Har du prøvet at tilslutte den til en anden computer?

Hvis du selv har mod på at kigge og måle på komponenter i skærmen, kan du
evt. præsentere problemet i en elektronik nyhedsgruppe... Ellers benyt
lejligheden til at få en ny skærm.

Fra : quake

Dato : 15-04-02 13:33

den har før sidddet tilsluttet til en 450mhz computer med et almindeligt
grafikkort på 8mb
uden problemer.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 15-04-02 13:53

Hej!

quake wrote:

> den har før sidddet tilsluttet til en 450mhz computer med et almindeligt
> grafikkort på 8mb
> uden problemer.

Der kan den jo have været ok. Test den dog på en anden putter...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Mine intentioner med det ovenstående er gode!

Fra : Michael_Sørensen

Dato : 20-04-02 07:53

Står der nogle højtaler for tæt på?
mvh MIC