at holde sig
Fra : alham

Dato : 14-04-02 20:12

jeg kan ikke holde mig. jeg kommer for hurtigt. hvad gør jeg?

Fra : Kjell Andresen

Dato : 14-04-02 20:49

"alham" <sharif@enghavepark.dk> writes:

> jeg kan ikke holde mig. jeg kommer for hurtigt. hvad gør jeg?

Forsøker igjen? Det er mye dere kan gjøre mens dere venter..!

Kjell

Fra : Bo

Dato : 14-04-02 21:00

Tag dig en spiller en halv time før!!!!

Fra : Mette Johansen

Dato : 15-04-02 16:10

"alham" <sharif@enghavepark.dk> wrote in message

> jeg kan ikke holde mig. jeg kommer for hurtigt. hvad gør jeg?

plejer vist at hjælpe vis du tænker på noget der tænder dig af..
frk. dronning margrethe..(SMIL)
ellers må du holde små pauser når du er ved at komme..
kan også anbefales at øve dig i ikke at kommer når du "leger selv"
,det kan nemlig oparbejdes.. altså:øvelse gir mester.
held og lykke.

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 16-04-02 11:52

"Mette Johansen" <tawanda@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> plejer vist at hjælpe vis du tænker på noget der tænder dig af..
> frk. dronning margrethe..(SMIL)

.... som vi trods alt ønsker tillykke med de 62 år!

--

....::Michael Kjeldsen::....
==>www.criterius.dk<==

Fra : boskar

Dato : 16-04-02 18:30

"Michael Kjeldsen" <mkjeldsen@NOSPAMmail1.stofanet.dk> wrote in message
> "Mette Johansen" <tawanda@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Det skal visst også hjelpe å tenke på kona???

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 17-04-02 07:20

"boskar" <boskar@frisurf.no> skrev

> Det skal visst også hjelpe å tenke på kona???

LOL

--

....::Michael Kjeldsen::....
==>www.criterius.dk<==

Fra : Esben

Dato : 16-04-02 11:58

alham <sharif@enghavepark.dk> wrote:

> jeg kan ikke holde mig. jeg kommer for hurtigt. hvad gør jeg?

Tjah, først ville jeg anbefale dig at finde ud af hvad problemet
egentlig er. Er det fordi _hun_ ikke når at nyde det nok? - for så kunne
du jo forkæle hende både før og efter - og så kunne det jo være du kunne
igen (mere sandsynligt jo yngre du er...)

Find ud af om det er fordi du ikke kan slappe af og hvorfor du ikke kan
det. Kender du ikke pigen godt nok? tror du hun forventer alt muligt af
dig? Rigtigt mange piger vil sætte mere pris på at du kan slappe af end
at du er en tyr. Snak evt. med hende om ting der kunne hjælpe dig til at
slappe af (hvis det er OK for din og hendes kulturelle baggrund)

Det er en god ting at øve sig af at slappe af med dig selv hvis det er
OK for dig selv. Begynd måske at være lidt "blidere" ved dig selv - brug
fx en bruser - og vent så når du er ved at komme (dvs. stop
stimulationen - træk vejret) - du vil opdage du kommer meget dybere når
du så lader det ske.

Hvis det er fordi at du - når du er sammen med pigen - tænker "det her
er for vildt! nu er jeg inde hende hende WOW! osv" så tillad dig da at
nyde det. Fortæl pigen hvor vild det gør dig, hvor lækker du synes hun
er at være sammen med og tillad dig virkeligt at _nyde_ det også selv om
du kommer hurtigt.

Det at du bebrejder dig selv det ville jeg betragte som et større
problem end at du synes du kommer for tidligt. Selvbebrejdelser er gode
til at få én til at stivne i et negativt mønster.

En god træning som mand til ikke at komme for hurtigt er at være meget i
sit hjerte. Så hvis du er sammen med en pige du virkelig holder af,
kunne du jo trænge ind i hende og ikke gøre mere og så fortælle hende
hvor glad du er for at være sammen med hende, at du holder af hende osv.
(lad bare ikke dette også blive en præstation - så hellere droppe det)
og du vil nogle gange mærke at din seksulitet bliver dybere og
langsommere på den gode måde af det.

Håber der var noget du kunne bruge...

vh esben