PayPal og kontonr.
Fra : FB

Dato : 14-04-02 16:24

Jeg er blevet tilmeldt PayPal og mangler nu bare at oplyse kontonummer på
min bank, så jeg kanoverføre penge fra udlandet til danmark.

Jeg skal oplyse et kontonr på mellem 7 og 14 tal.

Så kommer spørgsmålet: Er disse tal inkl. reg. nr. og kontonr. eller er det
kun kontonr. ?

Jeg har prøvet at indtaste reg. nr mellemrum og kontonr. det vil den ikke
være med til (xxxx xxxxxxx)

Skal det så være reg.nr. og kontonr. ud i et (xxxxxxxxxxx) ?

mvh/ Finn Bennetsen
bennetsen@web4me.dk

Fra : Henning Petersen

Dato : 14-04-02 17:32

On Sun, 14 Apr 2002 17:23:32 +0200, "FB" <bennetsen@web4me.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg skal oplyse et kontonr på mellem 7 og 14 tal.
>
> Så kommer spørgsmålet: Er disse tal inkl. reg. nr. og kontonr. eller er det

Reg nr afgør hvilken bank pengene skal sendes til, så det er ret
afgørende at få dem med.

> Skal det så være reg.nr. og kontonr. ud i et (xxxxxxxxxxx) ?

Jeps.

rrrrkkkkkkk...

Afhængigt af hvor mange cifre du har i dit konto-nummer.

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning

_H_P_C_o_n_s_u_l_t_ http://www.hpc.dk
Skoletoften 9, Blans http://www.turnsys.dk
DK - 6400 Soenderborg

Fra : Lars

Dato : 14-04-02 19:16

"Henning Petersen" skrev:

> Jeps.
> rrrrkkkkkkk...

Jep, men dog nok nærmere: rrrr00kkkkkkkk

Altså at "forlænge" kontonummeret med nuller indtil det samlede antal cifre
når de 14 man kan indtaste (hvis kontonummeret er under 10 cifre).

Eksempel: Har man kontonummer 12345678 og reg.nr 9876, så indtastes
98760012345678

- Lars

Fra : Henning Petersen

Dato : 15-04-02 23:56

Jo korrekt, men Finn skrev:

> Jeg skal oplyse et kontonr på mellem 7 og 14 tal.

Så de må åbenbart også selv kunne finde ud af at tilføje de ekstra
nuller

- men eller har du helt ret.