Logitech Tastaturer + Mus - Hvilket???
Fra : Daniel-San

Dato : 14-04-02 11:55

Davs

Jeg har besluttet mig at købe nyt tastatur + mus, og det skal være
Logitech - Jeg har kigget på følgende :

Logitech Cordless Desktop iTouch 2001 til ca. 700 spir.

og

Logitech Cordless Desktop Optical 2001 til lidt over 900 spir.

(Navnene er fra EDBPriser.dk)

Grunden til jeg opsøger råd er at jeg har hørt at den dyrere model (Som jeg
helst vil ha'), har let ved at blive slidt på tasterne, og at musen skulle
være dårlig. Der er jo 5 års garanti, så sådan noget kan vel klares på
denne?. Er der ellers nogle heftig grund til at spare de 200 spir og vælge
den billigere model?.

Mvh Daniel-San