Sex i det fri
Fra : Skovparret

Dato : 14-04-02 09:14

Hejsa...

Vi er et par i 30'erne. Vi dyrker hvert år sex i det fri, mest ved stranden
i klitterne, men af og til også i skoven.

Vi har mange gange haft nysgerrige tilskuere på, og vi vil gerne vide om
dette er normalt??

Er der andre her der har sex på udsatte steder med det formål at der kommer
tilskuere forbi. Når vi mener tilskuere er det ikke hundeluftende par vi
mener, men fyre og par der går efter dette emne.

Vi har specielt et sted i det Vestjyske hvor vi er 100% sikker på frække
tilskuere hvergang.

Håber i vil tage tråden seriøst !!!

Fra : SteenStilling

Dato : 14-04-02 10:00

"Skovparret" skrev d. 14-04-02 09:14 dette indlæg :
> [...]
> mener, men fyre og par der går efter dette emne.
>
> Vi har specielt et sted i det Vestjyske hvor vi er 100% sikker på

Altså, hvis det er noget, som generer jer, ville jeg lade
være....voyeurisme er temmeligt udbredt. Der er mange, som finder det
"ophidsende" at liste sig ind på par der ligger og dyrker sex i det fri.
Udøverne af denne specielle form for sex må da selvfølgelig også få et
"kick" ud af det ellers ville de da bare gøre bag deres egne
gardiner.....

Slut prut....

http://www.kandu.dk/

Fra : Gudrun

Dato : 14-04-02 10:43

"Skovparret" <lhj26@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> i klitterne, men af og til også i skoven.
>
> Vi har mange gange haft nysgerrige tilskuere på, og vi vil gerne vide om

Ja, det tror jeg er ganske normalt... Der er mange exhibitionister i Danmark
og adskillige af dem har profiler inde på Scor, et kontaktsted på nettet...
Jeg ser i hvert fald så mange, at det må betegnes som ganske normalt...

> [...]
> tilskuere forbi. Når vi mener tilskuere er det ikke hundeluftende par vi
> mener, men fyre og par der går efter dette emne.

Det er ikke noget vi har dyrket hardcore herhjemme, men vi havde en utroligt
fræk oplevelse sidste sommer i klitterne på en naturiststrand og den
oplevelse gjorde, at vi fik øjnene op for det frække i at have tilskuere...
Jeg er ret sikker på, at vi ender oppe i klitterne igen til sommer med det
formål at de mennesker som tænder på at kigge på, smutter forbi og krydrer
vores sexliv med deres tilstedeværelse...

> Vi har specielt et sted i det Vestjyske hvor vi er 100% sikker på frække
> tilskuere hvergang.
>
> Håber i vil tage tråden seriøst !!!

Hvorfor skulle vi ikke tage den seriøst?

Søndagsknus Gudrun

Fra : Skovparret

Dato : 14-04-02 11:26

Det genere os ikke, absulot ikke, vi tænder meget på at der er andre som
bliver tændt af os. Det må bare ikke virke for planlagt...

Gudrun>> Pas på med at sammenligne naturiststrande med rene sexoaser, for
det er det absulot ikke. Vi har været naturister i flere år, uden at det har
noget med emnet at gøre..

Fra : Henning

Dato : 14-04-02 15:08

"Skovparret" <lhj26@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej

> Det genere os ikke, absulot ikke, vi tænder meget på at der er andre som
> bliver tændt af os. Det må bare ikke virke for planlagt...

Tjah, for mig og de partnere jeg har gjort det med, er det
risikoen for opdagelse, ikke at blive set på, der tænder

MVH
Henning

Ps. Vær rar ikke at lave top-besvarelser!
Klip det væk der ikke svares på og svar
_under_ det der citeres.
På forhånd tak

Fra : Gudrun

Dato : 14-04-02 17:38

> [...]

> det er det absulot ikke. Vi har været naturister i flere år, uden at det
[KLIP]

> "Gudrun" <great_gudrun@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> utroligt
> tilskuere...
[KLIP]

Hmmm, mener egentlig heller ikke at jeg på nogen måde sammenligner
naturiststrande med sexoaser, men der er steder på Vestkysten hvor det er
almen viden og en uskreven regel, at har man placeret sig i klitterne er det
for at dyrke sex og det gerne med tilskuere...

Naturiststrande er jo absolut ikke sexoaser og at være naturist har, som vi
sikkert alle ved, intet med sex at gøre...

Vores første oplevelse med tilskuere blev ad tilfældighedens vej blot på en
naturiststrand, andet lå der ikke i det!

Knus Gudrun

Fra : merlin

Dato : 14-04-02 20:42

> [...]
det
> for at dyrke sex og det gerne med tilskuere...

Erhm... nærmere bestemt hvor på Vestkysten?

Fra : Johan Wedell

Dato : 14-04-02 11:40

> [...]
> mener, men fyre og par der går efter dette emne.
>
> Vi har specielt et sted i det Vestjyske hvor vi er 100% sikker på frække

Hej der, surt opstød på vej:
For mig at se er i bare to blottere, som dyrker sex. I tråden fra
meddelelsen news:e1007fd.0202061707.2053c44c@posting.google.com kan i bl.a.
læse hvad brugere af denne NG mener om blottere. Hvis man skal se etisk på
det, så kan jeg ikke se hvad der skulle gøre den store forskel mellem jer og
blottere: I udgør en risiko for at give folk en uforberedt og uønsket
seksuel oplevelse. Hundeluftere generelt tager nok ikke skade af at se på
lidt sex (det er jo naturligt), men en lille unge, som kommer rendende ude i
klitterne aner jo ikke hvad der foregår, og kan blive skræmt... Dette har
været til diskusion om det burde være sådan, at børn ikke måtte se noget så
naturligt som sex. Men sådan er samfundet altså: Børn får ikke noget at vide
om sex før de bliver større, så hvis de har fået nogle "mystiske" oplevelser
kan de bryde hovedet med det i mange år, før de kan bearbejde det ordenligt.
Og nogle børn ville da ikke have noget problem med det.
Det lyder lidt somom i regner med, at mange folk går ture i klitterne med
det formål at se lidt "live"-porno. Personligt har jeg aldrig set en reklame
for Vesterhavs-området hvor de fremhævede kneppende folk i klitterne
Men der skal også være grænser for min hellighed: Hvis jeg så et par, som lå
og var godt igang ville det ikke genere mig personligt, og jeg ville da ikke
bare skynde mig væk. Engang på en skovtur i Marselisborg Skov fik min
kæreste og jeg da også pludselig lidt for meget lyst til hinanden. Det var
en fed oplevelse, som jeg gerne gentog, men kun hvis jeg føler mig sikker
på, at folk har chancen for at gå en stor bue udenom, hvis de ikke ønsker at
se det hele.
Mvh. Johan.

Fra : Tomas O.

Dato : 14-04-02 13:10

Johan Wedell skrev:

SNBIP

> Hej der, surt opstød på vej:

Hvorfor?

Skal det nu være forbudt at dyrke sex i det fri? Folk kan sgu da
bare glo den anden vej og gå i stedet for at lade sig forarge.

De blottere der springer frem fra buske og det her kan da ikke
sammenlignes.

Gider du lige tale for dig selv?

Hilsen
Tomas O.

Fra : Johan Wedell

Dato : 15-04-02 15:02

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse
*snip*

> De blottere der springer frem fra buske og det her kan da ikke
> sammenlignes.

Hvis du nu læste næste linje før du brokkede dig ville du se, at min
sammenligning gik på det etiske i aktiviteterne; jeg kan citere:" Hvis man
skal se etisk på det, så kan jeg ikke se hvad der skulle gøre den store
forskel mellem jer og blottere". Og DERFOR kan de jo læse nedennævnte tråd,
hvis ellers de kan følge mit synspunkt lidt hen ad vejen.

> Gider du lige tale for dig selv?

Øh, jeg lægger vist ikke ord i munden på nogen ved at henvise til dem. Hvis
man, som jeg, ser de to ting som sammenlignelige, kan man læse tråden (jeg
er ret overbevist om, at hvis man var uenig ville man ikke gide). Og jeg
regner da med, at den almindelige NG-bruger er smart nok til at holde styr
på hvilken tråd vedkommende læser.
Mvh. Johan.

Fra : Gudrun

Dato : 14-04-02 17:53

"Johan Wedell" <johan-wedell@mail.dk> wrote in message
> Hej der, surt opstød på vej:

Er sgutte god til sure opstød, men velovervejet kritik eller spørgsmål er da
altid interessante *S*

> [...]
bl.a.
> læse hvad brugere af denne NG mener om blottere.

Hvorfor skulle de ulejlige sig med at læse den tråd? De spørger jo om noget
helt andet og kan vel næppe sammenlignes med blottere, som jo ganske bevidst
påtvinger andre deres sexualitet uden disse har lyst til det.
Det mener jeg ikke du med rette kan påstå disse to mennesker gør. De
fortæller at de har et bestemt sted ved Vestkysten, hvor de kan være sikre
på tilskuere og det forstår jeg således, at det er et sted som er kendt for
og anvendt til denne form for "udeleg"... Altså et ugenert sted, hvor der
"kun" kommer mennesker med enten lyst til denne leg eller lyst til at lure.
Måske er det mig der har misforstået det...

> [...]
og
> blottere: I udgør en risiko for at give folk en uforberedt og uønsket

Det er jo så spørgsmålet, som kun de kan besvare afhængigt af hvad det er
for et område de benytter til deres leg...

>Hundeluftere generelt tager nok ikke skade af at se på
> lidt sex (det er jo naturligt), men en lille unge, som kommer rendende ude
> klitterne aner jo ikke hvad der foregår, og kan blive skræmt...

Tjaaaa, hundeejere der ikke har lyst til at se andre dyrke sex, føler sig
nok også forulempede... Skade tager de næppe, men at påtvinge andre sine
sexuelle udfoldelser er vel ikke god opførsel uanset hvem det "rammer"?

> [...]
reklame
> for Vesterhavs-området hvor de fremhævede kneppende folk i klitterne

Næ, de reklamer er jeg heller ikke stødt på...og dog...
Det sted jeg snakker om, er såmænd en ganske øde strandstrækning som kun
ganske få kender til og der reklameres da livligt for den i de fora hvor den
slags lyster dyrkes, såååå...
Jeg regner ikke med at folk går tur i klitterne med det formål at se
"live"-porno, men jeg er faktisk ganske sikker på, at de folk der går ture i
klitterne på den omtalte strandstrækning...ja, de går der udelukkende for at
få præcist den oplevelse...
Vi snakker jo ikke om de offentligt tilgængelige badestrande langs
Vesterhavskysten...

> [...]

> på, at folk har chancen for at gå en stor bue udenom, hvis de ikke ønsker

Til allersidst... Ovenfor beskrevne oplevelse håber jeg da du får lejlighed
til at gentage, hvis det var så fedt som du beskriver...
Jeg gider godt fortælle dig hvor "min" strand ligger *GGG*

Søndagsknus Gudrun

Fra : Johan Wedell

Dato : 15-04-02 15:16

> bl.a.
>
> Hvorfor skulle de ulejlige sig med at læse den tråd?

Tomas O. spurgte om det samme, og jeg vil ikke ulejlige NG-brugerne med at
svare det samme 2 gange

> Vi snakker jo ikke om de offentligt tilgængelige badestrande langs
> Vesterhavskysten...

Jeg synes nu ikke det fremgår tydeligt, at det drejer sig om et sådant
stykke strand, men ok, måske er jeg bare for uskyldigt uvidende (derfor har
jeg snippet en del væk fra dit svar). Hvis det hænger sådan sammen er det da
bare fedt.

> Jeg gider godt fortælle dig hvor "min" strand ligger *GGG*

He he, jo tak, det kunne da være vi fik tid i sommerferien...

Mvh. Johan.

Fra : Per Madsen

Dato : 14-04-02 11:51

Vi har da elsket i det fri rigtig mange gange, og syntes det var ret
pirrende, men har aldrig gjort det for at blive overrasket/set på, det var
vist mest risikoen der tændte, og ikke det rent faktisk at blive opdaget.

Per

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 14-04-02 17:57

On Sun, 14 Apr 2002 10:14:25 +0200, "Skovparret" <lhj26@hotmail.com>
wrote:

>Hejsa...
>
>Vi er et par i 30'erne. Vi dyrker hvert år sex i det fri, mest ved stranden
>i klitterne, men af og til også i skoven.

Øhh mht stranden - hvordan undgår i at der msutter sand med ind ???

>Vi har mange gange haft nysgerrige tilskuere på, og vi vil gerne vide om
>dette er normalt??

ja dte tror jeggodt man kan regne med - hvis der lå et par og havde
sex - i det fri i offentlighed så vil jeg også mene at dte måtte vær
emin ret at kikke med - hvis jeg havde lyst - det er da et spænnende
initeritiv der bør beundres :)

>Er der andre her der har sex på udsatte steder med det formål at der kommer
>tilskuere forbi. Når vi mener tilskuere er det ikke hundeluftende par vi
>mener, men fyre og par der går efter dette emne.

ikke at dte som udgangspunkt var meningen - men f.eks i telefonbox...
der er dte jo meningen at folk kommer og skal ringe

>Vi har specielt et sted i det Vestjyske hvor vi er 100% sikker på frække
>tilskuere hvergang.

tænk sig jeg har dte sådan med west jylland jeg ser for mig nogte med
indre mission og stærke nationlae følser i forbindlese med den grænse
der blev trugget i forbindelse med mangt ne krig med tyskland ,,,

>Håber i vil tage tråden seriøst !!!

ja hvorfor skulle dne ikke det ?
Mv
Bo

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 14-04-02 17:50

[Skovparret | Sun, 14 Apr 2002 10:14:25 +0200]

>Vi er et par i 30'erne. Vi dyrker hvert år sex i det fri, mest ved stranden
>i klitterne, men af og til også i skoven.

Det kan jeg da godt forstå. Selv nyder jeg dog også lidt når jeg får min
kærreste med på selvsamme; ikke fordi jeg tænder på at andre kunne komme
til at se det - tværtimod - men mere det at mærke naturen omkring os
imens.

>Vi har mange gange haft nysgerrige tilskuere på, og vi vil gerne vide om
>dette er normalt??

Altså, mange folk vil nok kigge og nogle vil blive forargede og andre
finde fornøjelse ved at kigge på - at I så også tænder lidt på at folk
kigger, er da ganske i orden med mig

I skal blot vide at det ikke er tilladt som sådan at blotte sig på
offentlig grund, og at man generelt set ikke bør "tvinge" andre
mennesker ind i sin seksuallitet, hvad I jo reelt gør hvis I udstiller
jeg for offentligt.

>Vi har specielt et sted i det Vestjyske hvor vi er 100% sikker på frække
>tilskuere hvergang.

Hvis det nu var i Nordsjælland, skulle jeg gerne kigge forbi engang
imellem

>Håber i vil tage tråden seriøst !!!

Naturligvis!

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Carl Munk

Dato : 17-04-02 23:23

"Skovparret" <lhj26@hotmail.com> wrote in message

> Hejsa...
>
> Vi er et par i 30'erne. Vi dyrker hvert år sex i det fri, mest ved stranden
> i klitterne, men af og til også i skoven.

Mellem Liseleje og Tisvildeleje går jeg tit helt nøgen i klitterne, og
hvad ser jeg så - rigtig mange der "hygger" sig. Det kan være et
motorcykelpar
der gør det højlydt bag buskene. Jeg har også set et ældre ægtepar hvor
manden
inviterede en helt ung fyr indenfor til sin kone, hvor konen tog den
unge mands "ting" i munden, medens manden stod "vagt", alle forbigående
kunne se derpå. Jeg har set glatbarberede kønsorganer. Jeg har set dem
med smykker og pircinger i kønsorganerne og så har jeg sgu også set
voksne fyre
lege børn med bleer og det hele