Kristen demonstrant hugget ned med økse på~
Fra : Thomas Hjort

Dato : 13-04-02 17:48

Under den der demonstration igår.
Så det i nyhederne dr 1830.

Det er sgu da for sindsygt!

Thomas

Fra : Arcana

Dato : 13-04-02 18:42

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse
news:a99ngs$1g97$1@news.cybercity.dk...

> Det er sgu da for sindsygt!

Det er da forhåbentlig løgn - har du en reference?

arc@na

Fra : Thomas Hjort

Dato : 13-04-02 19:01

"Arcana" <marsupilan@kangoroo.gov> skrev i en meddelelse
> "Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da forhåbentlig løgn - har du en reference?

Ikke udover at han blev interviewet til TV avisen på DR kl. 1830. Han var
blevet syet med 8 sting i hovedet.

Thomas

Fra : Jakob Munck

Dato : 13-04-02 19:49

Jeg synes at man må beklage, at det ikke var krigsforbrhyderen Ariel Sharons
danske ven Moses Hansen det gik ud over. Han havde jo skudsikker vest på,
men den hjælper jo ikke mod økser. Lad os håbe, at vores palæstinensiske
venner rammer bedre næste gang.

jm

Fra : Newsreader

Dato : 13-04-02 19:45

On Sat, 13 Apr 2002 20:49:05 +0200, "Jakob Munck"
<jakob.munck@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>men den hjælper jo ikke mod økser. Lad os håbe, at vores palæstinensiske

Slå nu lige koldt vand i blodet - for der er INGEN der med sikkerhed
om det var en palistinænser der gjorde det. Der var trods alt også
andre nationaliteter til steder, som kunne forveksler med
palistinænsere. Det kunne jo også tænkes - tidspunktet taget i
betragtning at det var nogle af de mere "urolige elementer" der gjorde
sig gældende, og ikke dem der oprindeligt i moddemostrationen.

Med venlig hilsen
Newsreader

E-mail: newsreader@REMOVEe-box.dk
Fjern "REMOVE"

Fra : Social Apathy

Dato : 13-04-02 19:47

"Jakob Munck" <jakob.munck@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men den hjælper jo ikke mod økser. Lad os håbe, at vores palæstinensiske

;) hehehehehehe

Fra : Arcana

Dato : 13-04-02 21:11

"Arcana" <marsupilan@kangoroo.gov> skrev i en meddelelse

> Det er da forhåbentlig løgn - har du en reference?

http://www.dr.dk/nsapi.dr/newton/tva_indslag/io_tvindexview.asp?id=52309

- det havde jeg så selv.

arc@na