hvem her har soltek sl75drv5
Fra : jensen

Dato : 13-04-02 15:45

jeg har ikke den RT2 på mit mb som der er vist i user manual , til at måle
temp på HD eller skærmkort

jensen

Fra : Karsten Olesen

Dato : 13-04-02 16:03

"jensen" <rail@pc.dk> skrev i en meddelelse

> jeg har ikke den RT2 på mit mb som der er vist i user manual , til at måle
> temp på HD eller skærmkort

***********

Sider tempmålerstikket ikke i forlængelse af stikkene nede i højre hjørne ?

Fra : jensen

Dato : 13-04-02 16:19

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> skrev i en meddelelse

> "jensen" <rail@pc.dk> skrev i en meddelelse

> ***********
>
> Sider tempmålerstikket ikke i forlængelse af stikkene nede i højre hjørne
?

nope der sidder en hold cmos og clear cmos

jensen

Fra : jensen

Dato : 13-04-02 16:30

hjørne

jo sgu det har noget med mine øjne at gør lige med et var det der

så nu kan jeg måle mit gf3

jensen