xp-powerpoint-fremfører ikke autom. og lyd~
Fra : ingeborg jacobsen

Dato : 13-04-02 15:25

hej ng,
jeg skal lave en præsentation i xp pp og har sat dias til at fremføres
automatisk og sat en lyd i master til at spille uafbrudt igennem hele
visningen.
Jeg har aldrig fået det til at fungere med lyden - heller ikke denne gang.
Værre er det at billederne ikke vil køre selv.
Hvad ska jeg gøre for at få autom. fremvisning og ubrudt lyd uafhængig af de
forskellige diasting.
Håber meget på hjælp skal bruges i morgen aften og jeg har aset med det hele
weekenden.
hilsen
ingeborg

Fra : pre

Dato : 13-04-02 17:17

Forhåbentlig er der ikke den store forskel fra 2000-XP. Det du skal ha´ sat
i gang er en såkaldt Kiosk Presentation og der er mange hjælpemidler:

To set up a self-running show: open the presentation, click Set Up Show on
the Slide Show menu, and then click Browsed at a kiosk (full screen). When
you click this option, Loop continuously until "Esc" is automatically
selected.
Action Settings, som du skal bruge til specielle formål.
Presentation-rehearsing, hvor du starter med Slide Sorter View.
Når timingen er på plads må det hedde Insert, Movies and Sounds hvor lyden
lægges på en slide. Igen Slide Show, nu Custom animation. Så burde det
virke. (Jeg mener ikke at musikken skal være på Masteren)

Kom endelig igen hvis det stadig driller. Når alt dette er i orden skal vi
nok ha´ dig ind på en decideret PP-gruppe.
pre

Fra : ingeborg jacobsen

Dato : 14-04-02 00:27

> [...]
vi
> nok ha´ dig ind på en decideret PP-gruppe.
hej pre - har lige læst dit forslag som jeg vil prøve. Er der en pp gruppe -
den har jeg ikke været opmærksom på.
Jeg leder - prøver og vender tilbage.
Hilsen,
ingeborg

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 14-04-02 12:30

> [...]
> hej pre - har lige læst dit forslag som jeg vil prøve. Er der en
> pp gruppe - den har jeg ikke været opmærksom på.
Hej ingeborg

Der findes pt. ingen dansk pp gruppe, men microsoft har en
international. Så hvis du tilføjer news.microsoft.com som
nyhedsserver, kan du bruge gruppen news:microsoft.public.powerpoint.
--
Mikkel Bundgaard
IT University of Copenhagen

Fra : ingeborg jacobsen

Dato : 14-04-02 15:09

> [...]
> international. Så hvis du tilføjer news.microsoft.com som
> nyhedsserver, kan du bruge gruppen news:microsoft.public.powerpoint.
tak for linket og som resultat af kiosk fremvisning kører pp på skinner,
jeg har lagt lydfilen ind i master og den kører uden problemer.
I en tidligere præsentattion hvor jeg lagde det ind på dias alene startede
lydfilen forfra hver gang et billede eller tekstrude sattes oind.
Tak for hjælpen,
hilsen,
ingeborg

Fra : ingeborg jacobsen