Unlock software WinXP
Fra : René O. Nielsen

Dato : 13-04-02 12:24

Hej NG

Nogen der kender noget til Nokia unlock software der fungerer under Windows
XP ??
Jeg har flash+data kabel, men så vidt jeg kan se fungerer dejan's flasher
software kun med win98

tager jeg fejl eller hva?

René

Fra : Abl

Dato : 18-04-02 16:24

Ja
Noktool og rolis flasher 477
man kan anvende userports programmet til at få dem til at fungerer.

Allan

Fra : Nikolaj Andresen

Dato : 18-04-02 23:04

> Ja
> Noktool og rolis flasher 477
> man kan anvende userports programmet til at få dem til at fungerer.

Har du fået det til at virke ?
Jeg kan ikke få det til at køre under winxp pro.

Nikolaj

Fra : Abl

Dato : 19-04-02 09:24

> Har du fået det til at virke ?
> Jeg kan ikke få det til at køre under winxp pro.

Ja det fungerer
Det er det jeg anvender

Allan

Fra : Nikolaj Andresen

Dato : 20-04-02 03:27

> Ja det fungerer
> Det er det jeg anvender

OK. Min Rolis477 svarer hele tiden Privileged instruction, når jeg starter.
Og jeg har også aktiveret userport.

Har du skiftet på kompabilitetstilstand ?
Eller gjort andet for at få det til at virke ?

Hilsen
Nikolaj

Fra : Abl

Dato : 21-04-02 09:41

"Nikolaj Andresen" <nikolaj@mjackson.com> skrev i en meddelelse

> OK. Min Rolis477 svarer hele tiden Privileged instruction, når jeg
starter.
> Og jeg har også aktiveret userport.
>
> Har du skiftet på kompabilitetstilstand ?

Ja til win98/me

> Eller gjort andet for at få det til at virke ?

og jeg har ikke gjort andet
ps. det skal være rolis 4.77 den der er nyer er lidt ustabil her hos mig.