Moses Hansen's 7 minutter
Fra : Live4Him

Dato : 13-04-02 11:25

Moses Hansen nåede at få 7 minutter på Israels plads før politiet måtte
fjerne ham :

jørgen.

Fra : J.Vestergaard

Dato : 13-04-02 13:25

> Moses Hansen nåede at få 7 minutter på Israels plads før politiet måtte
> fjerne ham :
>
> jørgen.

Jeg havde igen intensioner om at deltage i M.H.'s demonstration på Israels
plads, men jeg synes det er forfærdeligt at palæstinenserne skal satte
dagsordenen i Kbh, og have mulighed for at "afblæse" en lovlig, anmeldt
demonstration arrangeret af kristne!

Det tegner ikke godt for DK!

Hilsen
Jørgen

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 13-04-02 13:41

"J.Vestergaard" <jrvester@post12.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Ja det er lige før man bliver flov over at være Dansker.

--
Med Kærlig hilsen Fra Børge.
www.nydheder.subnet.dk www.oplevjesus.dk

Fra : Arcana

Dato : 13-04-02 13:53

"Børge Højlund Jensen" <bhj@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det er lige før man bliver flov over at være Dansker.

Hvad mener du? At en flok galninge fra Mellemøsten voldeligt overfalder en
lovligt anmeldt demonstration i den danske hovedstad, er det noget der gør
dig flov over at være dansker?

Det må du meget gerne uddybe nærmere.

arc@na

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 13-04-02 13:57

"Arcana" <marsupilan@kangoroo.gov> skrev i en meddelelse
> "Børge Højlund Jensen" <bhj@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
Det jeg mener er at jeg er flov over at man ikke kan bede for og støtte
Israel uden at blive overfaldet i Danmark.
hvornår bliver der slået nogle ihjel der er for Israel her i landet.
Moses Hansen havde tilladelse til demoen for Israel og det ville være en
fredelig demo.

Fra : Arcana

Dato : 13-04-02 16:54

> [...]
> hvornår bliver der slået nogle ihjel der er for Israel her i landet.
> Moses Hansen havde tilladelse til demoen for Israel og det ville være en

Vi er helt enige. Jeg forstår bare ikke, at du skriver, at det er danskerne,
som har grund til at skamme sig i denne sammenhæng. Det var det jeg studsede
over...

arc@na

Fra : E.Dalgas

Dato : 13-04-02 19:34

Arcana <marsupilan@kangoroo.gov> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cb85452$0$4220$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
danskerne,
> som har grund til at skamme sig i denne sammenhæng. Det var det jeg

Jeg tror at det "flove" som Børge hentyder til, er det "held"
demonstrationens modstykke havde til at sabotere den. Politiet burde havde
sørget for at MH begivenheden, som jo var i overenstemmelse med gældende
regler, kunne forløbe som planlagt. MAO skulle de pro palistina-arabere,
havde oplevet demokratiets spilleregler håndhævet af den danske ordensmagt,
i en sådan grad at MH + følge kunne havde gennemført deres forehavende uden
anden forstyrelse, end et ophold i det tidsrum, som en rydning af
urostifterne på pladsen ville tage.

Er det korrekt opfattet Børge ??

--

E.Dalgas

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 13-04-02 21:41

"E.Dalgas" <erik-dalgas@mail.sonofon.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sørget for at MH begivenheden, som jo var i overenstemmelse med gældende

Ja rigtigt

Fra : Social Apathy

Dato : 13-04-02 18:25

> [...]
> hvornår bliver der slået nogle ihjel der er for Israel her i landet.
> Moses Hansen havde tilladelse til demoen for Israel og det ville være en

M.H. vil sgu da ikke have en fredelig demo... alt han vil ha' er sgu
opmærksomhed om ham selv. Fucking medieluder... gid det var ham der blev
overfaldet. M.H. er er der alligevel ikke nogen der vil savne.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 13-04-02 18:35

"Social Apathy" <murder@frenzy.cum> skrev i en meddelelse

> M.H. vil sgu da ikke have en fredelig demo... alt han vil ha' er sgu
> opmærksomhed om ham selv. Fucking medieluder... gid det var ham der blev
> overfaldet. M.H. er er der alligevel ikke nogen der vil savne.

Jeg ville nu savne alle de palestinænsere der fiser rundt og laver ballede
konstant i min by endnu mindre. Hvorfor melder de sig ikke frivilligt som
selvmordbombere alle samme?

Thomas

Fra : Sm

Dato : 13-04-02 19:40

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> konstant i min by endnu mindre. Hvorfor melder de sig ikke frivilligt som

her har vi så verdens bedste grund til at Moses aldrig burde vise sig
offentligt, I kan jo selv se hvad han fremavler i folk, selv de mest hellige

Fra : Niels

Dato : 13-04-02 21:29

"Sm" <xxxdsl52801@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> her har vi så verdens bedste grund til at Moses aldrig burde vise sig
> offentligt, I kan jo selv se hvad han fremavler i folk, selv de mest
hellige

Det vi ser mest, er nok hos alle dem der bevæger sig i kristendommens
periferi og som bruger alle slags undskyldninger for ikke at komme i
nærkontakt med Jesus Kristus.

Niels

Fra : Sm

Dato : 13-04-02 15:13

> [...]
> lovligt anmeldt demonstration i den danske hovedstad, er det noget der gør

Men kære Arcana, hvem er det der starter balladen, er det ikke Moses, læg
mærke til hans måde at tale på, eller råbe, manden er jo fanatisk. Fanatisme
har da aldrig skabt noget godt, se på Hitler, Stalin. Sharon, ikke andet end
ufred, vil du virkelig ha vi skal indføre jødedommen her i Danmark. Moses
burde holde sig til sine pornomesser, der er vist noget den mand får for
lidt af.

Soeren

Fra : Thomas Hjort

Dato : 13-04-02 15:42

> [...]
> burde holde sig til sine pornomesser, der er vist noget den mand får for

Hvad er problemet?

Moses Hansens demonstration var lovlig.

Han anvendte ikke vold

Hvorfor helvede kan folk ikke bare la ham være i fred? Jeg sympatisere
overhoved ikke med ham, men jeg er da ligeglad med ham.
Hvorfor skal de muslimer altid oppiske en voldelig stemning og råbe allah
allah allah, hvorfor kan de ikke bare respektere at demonstrationen er
lovlig?
Hvad hvis muslimerne og deres forbundsfæler de autonome blev angrebet af
kristne eller jøder når de demonstrede var det så også ok?

Thomas

Fra : Sm

Dato : 13-04-02 15:57

> [...]
> Hvad hvis muslimerne og deres forbundsfæler de autonome blev angrebet af
> kristne eller jøder når de demonstrede var det så også ok?

jeg kan igrunden kun give dig ret. Men hvorfor skal manden stå og gale som
en gal hund omhyldet det Israelske flag, det er sgu da at provokere. Hvad
hvis du fik stjålet dit hus, og en mand stod og hyldede de personer som stal
huset, ville du ikke blive gal.
Der er vel det med mennesker, at de ikke forstår at skelne hvad der er godt
og hvad der er ondt, især ikke de fanatiske. Hvis vi kunne spørge Hitler,
tror du så han ville sige om sig selv at han var ond, ifølge ham selv mente
han sikkert at han gjorde menneskeheden en tjeneste ved at fjerne jøderne
..Han var altså god. Andre mente noget andet, det samme med Moses Hansen.

Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 13-04-02 19:13

> [...]
> en gal hund omhyldet det Israelske flag, det er sgu da at provokere. Hvad
> hvis du fik stjålet dit hus, og en mand stod og hyldede de personer som

Havde han så været Israelsk statsborger Jøde eller lignende, så havede der
været en lille grund i galdskabet!

--
Erik L

"En Økumenisk stridsmand opdigter
et nyt evangelium til hver menighed"

Fra : Arcana

Dato : 13-04-02 16:57

> [...]

> Men kære Arcana, hvem er det der starter balladen, er det ikke Moses, læg
> mærke til hans måde at tale på, eller råbe, manden er jo fanatisk.

Det var og bliver en lovligt anmeldt demo.

Hvad hvis man bare begyndte at bruge vold overfor mennesker, som mener noget
andet end én selv? Synes du det ville være en god ide at angribe
palæstinensiske fanatikere, som klæder deres børn ud som bombe-terrorister,
måske?

Det er ikke dansk eller kristen mentalitet - det handler om, at islamister
ikke er i stand til at fatte, hvad demokrati går ud på.

At "Moses Hansen" måske - måske ikke - er en bøhtosse, kommer slet ikke
sagen ved.

arc@na

Fra : Thomas Hjort

Dato : 13-04-02 17:28

> At "Moses Hansen" måske - måske ikke - er en bøhtosse, kommer slet ikke
> sagen ved.

LOL hvad er en bøhtosse ?

Mvh Thomas

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 13-04-02 17:41

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk>

> LOL hvad er en bøhtosse ?
>
> Mvh Thomas

En bøhtosse er en tåbe eller hvad du selv får det til at være. Men Thomas,
hvad med at svare på det Arcana ellers skrev!

Fra : Thomas Hjort

Dato : 13-04-02 17:47

"Jógvan Lindenskov" <quadro_jog@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk>

> En bøhtosse er en tåbe eller hvad du selv får det til at være. Men Thomas,
> hvad med at svare på det Arcana ellers skrev!

Hvem har ringet dig op?

Thomas

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 13-04-02 18:55

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> wrote in message
Thomas,

> Hvem har ringet dig op?
>
> Thomas

Jeg kunne bare godt tænke mig at vide hvad du ville svare til det Arcana
skrev, da jeg er enig med Arcana. That's all. Der er såmænd ingen der her
"ringet" mig op. Men du har måske erkendt at Arcana havde ret og at dine
argumenter ikke holdt? Du er måske bare for stolt til at erkende det?

Fra : Thomas Hjort

Dato : 13-04-02 18:58

> [...]
> "ringet" mig op. Men du har måske erkendt at Arcana havde ret og at dine
> argumenter ikke holdt? Du er måske bare for stolt til at erkende det?

Prøv nu og læs tråden igen og fortæl mig præcis hvor at du ser jeg er uenig
med Acanana.

Mvh Thomas

Fra : Andreas Falck

Dato : 13-04-02 20:15

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Hvem har ringet dig op?

Dig, idet du har ringet os alle sammen op på én gang ved at poste i en
fuldt åben offentlig gruppe!

"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk

Fra : Sm

Dato : 13-04-02 18:18

> At "Moses Hansen" måske - måske ikke - er en bøhtosse, kommer slet ikke
> sagen ved.
>
> --
> Med venlig hilsen
> arc@na

det gør det da, hvis ikke Moses og hans lige havde været, havde ihvertfald
DEN BALLADE været undgået. Moses burde være klogere, der er ingen værdighed
i hans former for demonstrationer, han opildner til ufred, det kan du da
selv se lige meget hvor han er om han kigger på bare patter eller han
blafrer med et flag så bliver der ufred, han er og bliver en religiøs
fanatisk ballademager.

Fra : Arcana

Dato : 13-04-02 18:40

> DEN BALLADE været undgået. Moses burde være klogere, der er ingen
værdighed
> i hans former for demonstrationer, han opildner til ufred, det kan du da

Hvad gør så de palæstinensiske islamiske forældre, som klæder deres små børn
ud som selvmordsbombere og stolt viser dem frem for en lamslået presse ved
en demonstration foran den israelske ambassade i København?

Vil du venligst forklare mig det?

Der var ingen danskere, som begyndte at angribe disse middelalderlige
mørkemennesker, selv om de var dybt rystede over at se denne foragt for alle
demokratiske begreber. At opfordre folk til at blive selvmordsbombere - oven
i købet i fuld offentlighed - er forbudt ifølge den danske grundlov. Det er
derimod IKKE forbudt at gennemføre en lovlig demonstration med fredelige
midler.

Jeg tager overhovedet ikke stilling til indholdet af Moses Hansens optræden.
Det var (igen) en lovlig demonstration, hvis man ikke gider høre på manden,
kan man jo bare blive væk. Ikke?

arc@na

Fra : Sm

Dato : 13-04-02 19:55

> [...]
> ud som selvmordsbombere og stolt viser dem frem for en lamslået presse ved
> en demonstration foran den israelske ambassade i København?

du vrøvler, pressen var ikke lamslået, tværtimod. Havde Moses holdt sig væk
var DENn episode aldrig hændt. En mand af hans type vil altid avle ufred.
Jeg mener den bedste demonstration ar at gå hen i sin kirke og så bede om
fred, jeg håber du har hørt om bønnens magt. og som du sikkert også
ved...vold avler nu engang vold, lyt til Moses tale, den mand avler ikke
fred.

> [...]
er
> derimod IKKE forbudt at gennemføre en lovlig demonstration med fredelige

respekt for anderledes tænkende, nu er disse dine mørkemennesker lukket ind
i vort land, endnu kan du jo ikke smide dem ud, jeg vil dog indrømme nogen
gange tænker jeg selv hvad laver de dog her, især når de taler om at tage
ned og slås for en Palistinensisks stat, så kunne de jo være blevet dernede.
Spørgsmålet er hvad er fredelige midler ? er det opildnende religiøs tale ?.
Det må det jo være ifølge dig.

> [...]
optræden.
> Det var (igen) en lovlig demonstration, hvis man ikke gider høre på

jo, jeg var der jo heller ikke, og vil aldrig sætte mine ben i nærheden af
den mand, og vi kunne jo også bare lade være med at skrive her.

Fra : Arcana

Dato : 13-04-02 20:22

> respekt for anderledes tænkende, nu er disse dine mørkemennesker lukket
ind

Jeg har INGEN respekt for islam, og da slet ikke, når disse mennesker klæder
deres børn ud som selvmordsbombere og stolt viser dem frem i fuld
offentlighed. Den slags rak har ikke noget at komme efter her i Danmark.
Hvis de vil opfordre til bombeterror, kan de tage til Mellemøsten. Det hører
ingen steder hjemme her.

Og at de så OVEN I KØBET overfalder en lovligt anmeldt demonstration, står
jeg helt af. Jeg er IKKE enig med hverken Moses Hansen eller
palæstinenserne, men begge parter har en demokratisk ret til at afholde
lovligt anmeldte, uvoldelige demonstrationer, så er den bare ikke længere.

arc@na

Fra : Arcana

Dato : 13-04-02 21:16

> [...]

Ja, og bare se hvad de laver:

http://www.dr.dk/nsapi.dr/newton/tva_indslag/io_tvindexview.asp?id=52309

Den slags har jeg ingen respekt for. Min respekt er derimod hos ofret, som
udviser et kristent sindelag.

arc@na

Fra : Niels

Dato : 13-04-02 21:34

> [...]

> fred, jeg håber du har hørt om bønnens magt. og som du sikkert også
> ved...vold avler nu engang vold, lyt til Moses tale, den mand avler ikke

Læs evangelierne.. den Jesus som du vil have Moses til at gemme sig for at
bede til, var endnu mere revulotionær end Moses Hansen..

Kender du ikke Jesus?

> jo, jeg var der jo heller ikke, og vil aldrig sætte mine ben i nærheden af
> den mand, og vi kunne jo også bare lade være med at skrive her.

Mød manden og hør hans budskab, og kom så her og brok dig..

Niels

Fra : Bo Warming

Dato : 14-04-02 00:20

> Læs evangelierne.. den Jesus som du vil have Moses til at gemme sig for at
> bede til, var endnu mere revulotionær end Moses Hansen..

Enig - men Jesus er vel ikke primært en model vi skal efterligne?
Det mente Nietzsche, men påskemiraklet er vel oftere set som symbol på
tilgivelse og tillid og håb.

RESPEKT FOR MOSES HANSEN : modsig dansk politis pro-islamisme

"Bibelmøde førte til gadekampe
Lægprædikanten Moses Hansen nåede ikke at indlede sin varslede 24 timers
bibelseance til fordel for Israel, før det kom til gadekampe mellem et
talstærkt politi og unge palæstinesere. 12-15 personer anholdt."
http://www.berlingske.dk/artikel:aid=174748

Politiets pligt er at beskytte den grundlovede ytrings- og
forsamlings-frihed.

Moses Hansen havde fået tilladelse til at tale

Tusindvis af herboende palæstinensiske vilddyr(en bevidst værre injurie end
rotter) mødte for at stene og overdøve.

Politiet skulle om nødvendigt have tilkaldt hæren og have interneret alle
disse kriminelle.

Men de søgte at overtale Moses til at lade sig censurere til tavshed og da
det ikke lykkedes , tvang man ham ind i en politibil og førte ham til en
politistation - hvilken, har han ikke lov til at oplyse.

Efter Glistrup er blevet syg, er Moses det nærmeste vi har højintelligent,
dansk bondefornuft i politik.

Havde medierne oplyst om det varslede arrangement havde medløberen Bo
Warming stået ved siden af Moses, selvom han er sexpuritaner - jeg har været
arrangør af Glistrup møder i Fælleden og har oplevet politiets ensidige
holden med lovbryderne. Politiet møder op med "Natos højre flanke" men
hindrer ikke overdøvning, idet de bevidst kun holder kort afstand. De giver
lovbryderne martyrium ved at lægge nogle få i håndjern efter slagsmål, der
giver politiet spændende træning, som de nyder ala biljagter.

"Politiet drog af med Moses
Vækkelsesprædikanten Moses Hansen nåede kun at gennemføre syv minutter
af sin planlagte 24 timers en-mands-demonstration til fordel for
Israel, før politiet valgte at føre ham ind i en sikret bil og køre ham
væk. 12 personer blev anholdt for overtrædelse af politivedtægten, da
det kom til tumulter under demonstrationen".
http://politiken.dk/nsf/henvis.asp?PageID=209256

Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 14-04-02 07:04

"Niels" <ikke.til@raadighed> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Læs evangelierne.. den Jesus som du vil have Moses til at gemme sig for at
> bede til, var endnu mere revulotionær end Moses Hansen..

Gør Moses Hansen?? en prædikant der hopper fra den ene forkyndelse og nye
lærer om Jesus til denanden som det passer ham bedst.

Står der ikke "På frugterne skal i kende træet", og de frugter jeg har
iagtaget hos MH har ikke ligefrem været at skabe fred på Israels Plads.
Hvilket trosamfund tilhøre MH f.eks. er han fra Apstolsks kirkes tro,
Herlighedsforkynder, trosvækkelses prædikant eller er han Rama-bibelskole
fortolker?

Og så et enkelt spørgsmål " tror MH på treenigheden med mere end sin mund!

Kære Niels, hvad er hans frugter; Ikast vækkelsen, porno frelseren og
lignende buler i luften??

Fra : Andreas Falck

Dato : 13-04-02 18:01

"Børge Højlund Jensen" <bhj@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Ja det er lige før man bliver flov over at være Dansker.

Ja man bliver flov når man hører om en provokatør som Moses Hansen.

Og jeg er lige så flov over at den danske stat er med til at
financiere selvmordsbombemændene via støtte til Arafats PLO.

Fra : Corax

Dato : 13-04-02 14:45

> [...]
> plads, men jeg synes det er forfærdeligt at palæstinenserne skal satte
> dagsordenen i Kbh, og have mulighed for at "afblæse" en lovlig, anmeldt

Der er nok en del danskere, der opfatter Moses Hansens budskaber, som
værende lige så krænkende, som når nazisterne holder diverse marcher, eller
opfatter ham på linje med muslimske eller jødiske fundamentalister. At
sidestille Moses Hansen med almindelig dansk kristendom virker også en kende
fejlagtigt. Moses Hansens synspunkt er et minoritetssynspunkt, og der skal
derfor være plads til det, men lige så vel som der er folk der reagerer på
pornomesser og nazidemonstrationer, så er det også klart, at folk reagerer
mod Moses Hansens ekstremistiske og racistiske udsagn. At de så reagerer med
vold, det er selvfølgelig uheldigt, og skader kun deres sag.

- Corax

Fra : Newsreader

Dato : 13-04-02 15:33

On Sat, 13 Apr 2002 15:45:21 +0200, "Corax"
<ccc44406@nonspam.vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>mod Moses Hansens ekstremistiske og racistiske udsagn. At de så reagerer med
>vold, det er selvfølgelig uheldigt, og skader kun deres sag.

Som et lille supplement kan jeg fortælle at jeg også var til stede sig
Moses Hansen var i København for at holde et Fred for Israel møde og
samtidig byde Israels ambassadør Gillon velkommen i Danmark. Og, det
var en hårdrejsende oplevelse, der med nedladende, fordømmende og
krænkende udfald mod Arafat og palistinænserne ikke lader Hitler meget
tilbage. Her var det "bare" pakket ind i kristent "fredsmøde*.

Det er på tide fok får øjnene op for, hvad det er denne mand egentlig
står for med sin fundamentalisme.

Hvorfor flytter manden ikke bare til Israel og bliver der, når han nu
synes så godt om landet og dens regering?

Med venlig hilsen
Newsreader

E-mail: newsreader@REMOVEe-box.dk
Fjern "REMOVE"

Fra : J.Vestergaard

Dato : 13-04-02 16:05

> Hvorfor flytter manden ikke bare til Israel og bliver der, når han nu
> synes så godt om landet og dens regering?

Arhhh, vé du nu hvad!? M. H. er jo dansker, men forslå dog hellere at
palæstinenserne rejser *hjem* hvis nogen endelig skal rejse!!!

Mvh
Jørgen

Fra : Avatar

Dato : 14-04-02 01:05

"J.Vestergaard" <jrvester@post12.tele.dk> skrev

> Arhhh, vé du nu hvad!? M. H. er jo dansker, men forslå dog hellere at
> palæstinenserne rejser *hjem* hvis nogen endelig skal rejse!!!

Tåben er jyde! Ku' han ikke bare blive i det mørke Jylland, så er der ingen
der behøver at rejse!

Fra : Social Apathy

Dato : 14-04-02 09:38

"Avatar" <jesusavatar@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "J.Vestergaard" <jrvester@post12.tele.dk> skrev

> Tåben er jyde! Ku' han ikke bare blive i det mørke Jylland, så er der
ingen
> der behøver at rejse!

Snak om at lyde dum... så må du da føle truffet.

Fra : Avatar

Dato : 14-04-02 13:14

"Social Apathy" <murder@frenzy.cum> skrev

> Snak om at lyde dum... så må du da føle truffet.

LOL...næ, ikke udpræget...det hedder iøvrigt: "føle DIG truffet" :p

Fra : Social Apathy

Dato : 14-04-02 16:53

> "Social Apathy" <murder@frenzy.cum> skrev

> LOL...næ, ikke udpræget...det hedder iøvrigt: "føle DIG truffet" :p

Ja nu du siger det. Det er sgu ikke nemt når man tænker hurtigere end man
skriver. :P 2

Fra : Newsreader

Dato : 13-04-02 15:33

On Sat, 13 Apr 2002 14:24:44 +0200, "J.Vestergaard"
<jrvester@post12.tele.dk> wrote:

> [...]
>plads, men jeg synes det er forfærdeligt at palæstinenserne skal satte
>dagsordenen i Kbh, og have mulighed for at "afblæse" en lovlig, anmeldt

Lad mig spørge dig om noget: Er det ok, når kristne møder om ved en
palistinænsisk demostration den ene gang efter den anden med det
israelske flag, med det tydelige formål at chikanere og provokere?

>Det tegner ikke godt for DK!

Nej det tegner ikke godt når folk som Moses render rundt og laller på
den måde som det er tilfældet.

Det interessante var rent faktisk - og det hører man ikke om, fra
omkring 20:45 da de fleste fra Moses-demostrationen havde dæmpet deres
provokerend opråb og tilråb (efter henstilling fra politiet) både mod
fremmødte palisitnænsere og autonome, udviklede det sig rent faktisk
til mange samtaler blandt de fremmødte på tværs af holdninger.

Og, jo jeg var selv til stede - og det er jeg glad og stolt over!

Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 13-04-02 14:05

"Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Moses Hansen nåede at få 7 minutter på Israels plads før politiet måtte
> fjerne ham :
>
> jørgen.

Forholdet til myndighederne
Rom 13v1 Alle skal underordne sig under de myndigheder, som står over dem,
for der findes ingen myndighed, som ikke er fra Gud, og de, som findes, er
forordnet af Gud. v2 Den, som sætter sig op imod dem, der har en myndighed,
står derfor Guds ordning imod, og de, der gør det, vil pådrage sig dom. v3
De styrende skal jo ikke skræmme dem, der gør det gode, men dem, der gør det
onde. Vil du slippe for at frygte myndighederne, så gør det gode, og du vil
blive rost af dem; v4 for de er Guds tjenere til dit eget bedste. Men gør
du det onde, må du frygte. Ikke for ingenting bærer myndighederne sværd; de
er Guds tjenere og skal lade vreden ramme dem, der gør det onde. v5 Derfor
skal man underordne sig, ikke kun for vredens, men også for samvittighedens
skyld. v6 Derfor betaler I jo også skat, og de styrende er Guds tjenere,
når de tager vare på det. v7 Giv alle, hvad I skylder dem: den, der har
krav på skat, skat; den, der har krav på told, told; den, I skylder frygt,
frygt; den, I skylder ære, ære.

Fra : Sm

Dato : 13-04-02 15:14

> Moses Hansen nåede at få 7 minutter på Israels plads før politiet måtte
> fjerne ham :
>
> jørgen.

Jeg har læst mange af dine indlæg, her vil jeg give dig ret, 7 min var alt
for lang tid
Soeren

Fra : J.Vestergaard

Dato : 14-04-02 11:19

"Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> wrote in message
> Moses Hansen nåede at få 7 minutter på Israels plads før politiet måtte
> fjerne ham :
>
> jørgen.

Minister ind i sag om Moses Hansen

DF vil have justitsministeren til at tage stilling til, om Moses Hansens
rettigheder blev krænket, da politiet standsede hans bøn på Israels Plads.

Hilsen
JV

begin 666 pil3.gif
;5(XY8(D+F NK32B=G4%L!WT'ECV1V*%'`0`[