problemer med tabeller
Fra : Thorbjørn Asmussen

Dato : 13-04-02 09:51

Jeg har et problem med opstillingen af nogle tabeller. På en side
hvor der skal være billeder ændres bredden på cellerne, så menuen
i venstre side bliver trykket sammen. Er der nogen der har en ide
til løsning af problemet?

Det drejer sig om siderne
http://www.thuroebadmintonklub.dk/§layoutbilleder.htm
http://www.thuroebadmintonklub.dk/§layoutbilleder2.htm

Håber der er en der kan hjælpe

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Jonas Voss

Dato : 13-04-02 11:58

Thorbjørn Asmussen <thorbjoern@lite.dk> wrote:

> Det drejer sig om siderne
> http://www.thuroebadmintonklub.dk/§layoutbilleder.htm
> http://www.thuroebadmintonklub.dk/§layoutbilleder2.htm

Jeg kan ikke besøge siderne, måske fordi der er et paragraf-tegn i det?
Er det meningen?

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 13-04-02 16:26

spamthis@verture.net (Jonas Voss) writes:

> Jeg kan ikke besøge siderne, måske fordi der er et paragraf-tegn i det?
> Er det meningen?

Det kan jeg sagtens. Min newsreader kan ganske vist ikke forstå at §
kan være et tegn i en url, så det virker ikke at klikke på linket, men
cut'n'paste virker fint.
/L
'Faith without judgment merely degrades the spirit divine.'

Fra : Tania

Dato : 13-04-02 17:47

"Thorbjørn Asmussen" <thorbjoern@lite.dk> wrote in message
> Jeg har et problem med opstillingen af nogle tabeller. På en side
> hvor der skal være billeder ændres bredden på cellerne, så menuen
> i venstre side bliver trykket sammen.

Hej,

Jeg kan godt se siderne, ved at trykke på linkende, men for at svare på dit
spørgsmål.
Hvis du, i hver enkelt celle, går ind og skriver bredden på den, så skulle
den holde "formen".

Tania

Fra : Insider

Dato : 13-04-02 18:27

Thorbjørn Asmussen wrote:

> [...]
> hvor der skal være billeder ændres bredden på cellerne, så menuen
> i venstre side bliver trykket sammen. Er der nogen der har en ide

Looks ok to me.

--
Insider