Undskyld mig.
Fra : lizz

Dato : 13-04-02 00:46

Men hvor kan jeg finde en driver til mit onboard lydkort.
min nu værende driver er SIS(silicon intergrated system corp.)7012.
MVH. Kim

Fra : Seth

Dato : 13-04-02 07:17

"lizz" <vildsi@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Men hvor kan jeg finde en driver til mit onboard lydkort.
> min nu værende driver er SIS(silicon intergrated system corp.)7012.
> MVH. Kim

Se din manual som hører til dit bundkort og find producenten.
Derefter er det bare at besøge driver sektionen hos dem, hvor den har det
liggende.

Seth

Fra : Jean Christophe B. T~

Dato : 13-04-02 07:34

"lizz" <vildsi@hotmail.com> wrote in message
> Men hvor kan jeg finde en driver til mit onboard lydkort.
> min nu værende driver er SIS(silicon intergrated system corp.)7012.
> MVH. Kim

http://www.sis.com/support/driver/index.htm

er nok ikke et dårligt bud.

/Jean

Fra : Michael Thomsen

Dato : 13-04-02 07:50

www.google.com er din ven

Fra : lizz

Dato : 13-04-02 09:15

Jeg takker, jeg må ave sovet lidt i timen,men tak for hjælpen.
mvh Kim