Hvad er prisen ?
Fra : Martin Østerberg

Dato : 12-04-02 18:07

Svoger har opgraderet og vil sælge mig nogle stumper...

Motherboard: P5BV3 +
Cpu: AMD K6 2 450 Mhz.
Ram: 2 klodser, ialt 128 Mb

Vi aner ikke hvad vi skal betale/have for det, hvad er en fair pris ?

Martin

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-04-02 18:24

"Martin Østerberg" <dev_null@trashcan.dk> wrote in message
> Svoger har opgraderet og vil sælge mig nogle stumper...
>
> Motherboard: P5BV3 +
> Cpu: AMD K6 2 450 Mhz.
> Ram: 2 klodser, ialt 128 Mb

Uden kabinet og PSU? Eller er det en kørende maskine?

Fra : Martin Østerberg

Dato : 12-04-02 18:33

On Fri, 12 Apr 2002 19:24:23 +0200 skrev "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> ...:

>Uden kabinet og PSU? Eller er det en kørende maskine?

Det er kun stumperne...skal bruges til at sætte liv i en ældre børne
maskine. Motherboard er af mærket PCI. Jeg skal bare bruge et slag på
tasken, så ingen af os føler sig snydt.

Martin

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-04-02 18:37

>Det er kun stumperne...skal bruges til at sætte liv i en ældre børne
> maskine. Motherboard er af mærket PCI. Jeg skal bare bruge et slag på
> tasken, så ingen af os føler sig snydt.

500 kr.

Fra : Martin Østerberg

Dato : 12-04-02 18:51

On Fri, 12 Apr 2002 19:36:41 +0200 skrev "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> ...:

>500 kr.

Takker, det var også noget i den retning jeg tænkte på, men ville lige
have en 'second opinion'

Martin

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-04-02 18:53

> Takker, det var også noget i den retning jeg tænkte på, men ville lige
> have en 'second opinion'

Det var ivertfald MIN første tanke,, 500 kroner... Selvom man begynder at
tænke over det,, plejer det altid være den første indskydelse der har
ret....