A3-printer
Fra : Christopher Tracy

Dato : 12-04-02 14:25

Hej

Vi skal, efter ønske fra kæresten, til at ha' købt en A3-printer, men jeg er
lidt på vilrede om hvilket mærke/model det skal være. Den skal selv følgelig
ha' en rimelig pris, og ikke ta' for lang tid om at printe, og patronerne må
også gerne være til rimelig penge, og rende for hurtig tomme ... og så
skal den printe - meget - pænt

Håber der er nogen der er nogen der kan gi' nogle input til hvad der kunne
være et godt køb, ud fra de "få" kriterier jeg har sat....nu ved jeg godt
der er nogen der vil sige "Hvad er en rimelig pris ?" ; men det kommer
selvfølgelig an på hvad der er for én, en HP er jo dyere en f.eks. Lexmark
(tror jeg da nok)

Mange tak på forhånd
/C.T.

Fra : Martin Petersen

Dato : 12-04-02 17:17

HP 1130C... Ganske enkelt kanon.

- Martin

Fra : Christopher Tracy

Dato : 12-04-02 18:21

Hej

> HP 1130C... Ganske enkelt kanon.

Lyder godt, men hvor kan jeg finde noget info om den, har været både
www.hp.dk og google igennem, uden resultat ?

/C.T.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-04-02 18:40

"Christopher Tracy" <goldartist@yahoo.com> wrote in message
> Hej

> Lyder godt, men hvor kan jeg finde noget info om den, har været både
> www.hp.dk og google igennem, uden resultat ?

Mon ikke det er noget ligende denne:

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-04-02 18:41

> Mon ikke det er noget ligende denne:

Hov ramte ctrl

http://www.businessprint.hp.dk/prod_detail.php3?prodnum=C2693A&flag=BP2

Den anden er nok udgået?

Fra : Martin Petersen

Dato : 12-04-02 21:09

> Hov ramte ctrl
>
> http://www.businessprint.hp.dk/prod_detail.php3?prodnum=C2693A&flag=BP2

Sorry, mente 1120C....

> Den anden er nok udgået?

Det kan godt ske... Men hvis 1220'eren svarer til kan den anbefales.

- Martin

Fra : Christopher Tracy

Dato : 13-04-02 16:26

Hej

> Sorry, mente 1120C....

Den har vi også lidt kig på....

/C.T.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 13-04-02 00:07

"Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]vvs.dk> skrev i en meddelelse

> HP 1130C... Ganske enkelt kanon.

Stave fejl. Der skulle stå: HP 1130C... Ganske enkelt Canon

mvh
Henning

Fra : Madsen

Dato : 13-04-02 16:56

Christopher Tracy skrev:

> [...]
> printe, og patronerne må også gerne være til rimelig penge, og rende
> for hurtig tomme ... og så skal den printe - meget - pænt

Printe hvad?
Hvis det drejer sig om print af fotos f.eks. så ville jeg gå efter en
Epson.

Madsen.

Fra : Christopher Tracy

Dato : 14-04-02 10:48

Hej

> Printe hvad?

Det er til at printe både tegninger og billeder med, stort set "alt" hvad
man kan forestille sig...

> Hvis det drejer sig om print af fotos f.eks. så ville jeg gå efter en
> Epson.

Vi er sådan set gået væk fra Epson, har haft 2 Epson printere (A4) og den vi
har nu er en Photo 700, og jeg må sige vi har faktisk været en del skuffet
over dem, så vi hælder mest til HP nu.

/C.T.

Fra : Madsen

Dato : 14-04-02 11:42

Christopher Tracy skrev:

> Vi er sådan set gået væk fra Epson, har haft 2 Epson printere (A4) og
> den vi har nu er en Photo 700, og jeg må sige vi har faktisk været en
> del skuffet over dem, så vi hælder mest til HP nu.

Det var pokkers. Jeg har ikke andet end gode erfaringer med
Epson-printere, men sådan er vi jo så forskellige. :)

Madsen.

Fra : Christopher Tracy

Dato : 14-04-02 12:44

Hej

> Det var pokkers. Jeg har ikke andet end gode erfaringer med
> Epson-printere, men sådan er vi jo så forskellige. :)

Det er jo det... det er jo derfor vi har dise NG's, for at kunne "bytte"
erfaringer :) - og derfor ville jeg jo også høre andres oplevelser med
forskellige A3-printere inden vi gik ud og købte :)

/C.T.