Nytt medlemssystem
Fra : Ann Myhre

Dato : 12-04-02 09:48

Hei
Jeg skal bygge opp en medlemsbase fra grunnen av, og selv om jeg har litt
erfaring (og masse bøker!) så lurte jeg på om noen hadde tips om et nettsted
eller fem om problematikk rundt emnet som jeg burde lese først?

Det skal være totalt webbasert (ASP og MySQL, men det er mindre viktig hva
slag database det er - jeg ser mer etter teoriene bak akkurat nå:
normalisering, mulige utviklingsproblemer, sikkerhet ... ), men også med
mulighet for å ta det av nettet og inn på et kontor hvis det skulle vise seg
å gå den veien igjen.

Alle tips tas imot med takk - bortsett fra rådet om et søk i Google ... :-0

Ann

Fra : Tor Inge Schulstad

Dato : 23-04-02 10:57

"Ann Myhre" <annmyhre@smartcall.no> skrev i melding
> [...]
seg
> å gå den veien igjen.
>
> Alle tips tas imot med takk - bortsett fra rådet om et søk i Google ...

Hei!

Philip Greenspun ved MIT har skkrevet en del bøker som dekker mange av disse
problemstillinngene. Han beskriver mange teknikker på en slik måte at
informasjonen kan brukes uavhengig av utviklingsplatform.

Han har lagt bøkene sine ut på nettet på:
http://www.arsdigita.com/books/

Mvh
Tor Inge Schulstad