jeg har aldrig fået noget
Fra : Jytte

Dato : 11-04-02 21:14

tak for dem der har reflekteret på dette.
Jeg vil ikke misforstås, jeg har tilbudt ham mange løsninger, men er jo lost
når han ikke vil tage imod. Og nej vi kan ikke tale åbent om det, det er for
ham ikke noget man snakker om. Jeg er ked af hvis det bliver misforstået, da
det for mig bare er et nederlag. Jeg har haft flere partnere, og der har
aldrig været nogen probl.
Det eneste jeg efterhånden trænger til fra ham er som der er kommenteret,
knus kæl og så ikke mere, jeg kan hjælpe mig selv.Men jeg ville bare gerne
af med, ja jeg ved det ikke. ps. der er intet galt med andet sexualitet hvis
man da for pokker blot lukker op for sluserne.
MVH gitte

Fra : Henning

Dato : 12-04-02 00:19

"Jytte" <jn@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

Hej Gitte

Først: Vær rar ikke at starte en ny tråd, hver gang du
poster et indlæg i en "kørende" debat, men brug
"svar til gruppen" knappen oppe i panelet af din
Outlook Express, ellers er det næsten ikke til at finde
ud af. Mail mig hvis denne funktion ikke er synlig,
så skal du ind i layout funktionen og finde den frem,
så det bliver lettere for dig at poste i tråden.

> [...]
hvis
> man da for pokker blot lukker op for sluserne.

Du er, må jeg sige, temlig taknemlig, hvis du kan "nøjes" med
knus og kæl, du mister noget værdifuldt, hvis dit sexliv ikke
er tilfredsstillende, at bevare et forhold på den bekostning er
en høj pris at betale for et forhold, hvor han hellere vil se
porno end have sex med dig. Du fortjener bedre

MVH
Henning

Fra : Jytte

Dato : 14-04-02 23:15

Jeg skrev at jeg var ny. Men du er åbentbart ordkløver
man må vel for pokker lige prøve at komme med indlæg før du overfalder
en??????????????????????
MVH
Jytte

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 14-04-02 23:23

"Jytte" <jn@ishoejby.dk> wrote in message news:a9cuvj$449$1@sunsite.dk...
> Jeg skrev at jeg var ny. Men du er åbentbart ordkløver
> man må vel for pokker lige prøve at komme med indlæg før du overfalder
> en??????????????????????

kære jytte...

der er ingen grund til at føle dig overfaldet, henning fortalte dig blot
hvordan tingene "bør" gøres og det på en, synes jeg, rar og behagelig
måde.....
henning er en valgt vejleder, som bruger sin tid frivilligt på at hjælpe nye
skribenter som dig, med at få det til at fungere rigtigt, så gruppen er et
rart sted at slå sine folder for alle involverede.....

en anden måde at "lære" på er at kigge lidt nærmere på www.usenet.dk hvir du
vil kunne finde et udemærket "regelsæt" som er det der bliver vejledt
udfra.....

men derudover vil jeg da lige sige : velkommen til dss, må dit ophold her
blive langt og lærerigt
--
knus sabina

Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 15-04-02 00:15

On Mon, 15 Apr 2002 00:15:14 +0200, "Jytte" <jn@ishoejby.dk> wrote:

Ja Hej Jytte
jeg er nok den der har overfaldet dig på den mest nederdrægtige og
ondsinde måde ogaå tog jeg enda well i mening fejl... en fejl der ikke
ville være opståed hvis du havde været lidt mere news vandt

>Jeg skrev at jeg var ny. Men du er åbentbart ordkløver
>man må vel for pokker lige prøve at komme med indlæg før du overfalder
>en??????????????????????

tro mig Henning overflader ikke nogen -LÆS hvad han skriver og du vil
forstå !

og tillad mig så at give dig 2-3 gode råd og hvis du kan klare den vil
dine sorger permanet være løst i dette fortrinelige forum :
1.) først og det er DET ALLER VIGTigSTe når du svare på et indlæg som
du f.eks har gjort nu - så sørg for guds skyld for som OE (
forkortelse for out lock express ) det er det program du sider og
bruger nu til skirve i nyhedes gruppen med SØRG ALTID for at svar
gruppen - når du besvare et indlæg... for ellers ser det ud som du
starter en ny tråd et helt nyt emne - dte kan medføre ENORMT kaos i et
omfang du med tiden vil forstå og du vil gyse indvendigt af rædsel.
som f.eks da du svarede Mic ...11-04 kl 19:48
Der kan man jo ikke se du svare ham ... jeg troede faktisk du var en
forsmåed xkærste der lige skulle have hævn - ved at fremstille ham i
et offentligt forum - det var det jeg blev så sur over !
at det så ikke var tilfæledet erfarede jeg først sener - ved en
tilfældighed.nok om det

du kan selvføligt også starte en nyt emne , så skal du selvfølig ikke
gøre det !

2.) står beskrevet så fint på denne side hvor du kan gå ind og læse

eller du kan få den korte version : forstil dig du føre en dialog på
skift den ense siger noget , hvis du har noget at komentere til dette
så svare du efter denne har sagt noget altså skriver under det...
er der noget du ikke har nogen mening om jamen så marker du det lige
og skære det væk . det er skide ireterene at få at vide når man
begynder - men det er ualmindeligt praktisk når man først har vendet
sig til det !

3.) en fut er når det man svare på kommer i en anden gruppe fordi det
som debat emne ikke længer har nogen relevans i den gruppe man skriver
i ud for fut der står så et gruppe navn som her : dk.snak.snik
dvs at svaret går i en gruppe der heder sådan , den finder du ved at
gå ind og søge på grupper også kan du følge debatten den del af
derfra!

nu er snik snak en lidt bløder gruppe ind ediktten og jeg ser ingen
grund til at diskutere det der - men heller ikke her !

er der noget af det her som du ikke forstår ?
så værd arldirg bange for at spørge igen !

synes du det er uforskammet ?

Mv
Bo

fut :dk.snak.snik

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Henning

Dato : 15-04-02 17:17

> Jeg skrev at jeg var ny. Men du er åbentbart ordkløver
> man må vel for pokker lige prøve at komme med indlæg før du overfalder
> en??????????????????????

Hej
3 indlæg, med samme subjekt, der starter nye tråde,
hvor mange synes du selv, der skal til, før der bør gøres
opmærksom på, at din debatform ikke er hensigtsmæssig?

Da andre har givet dig lidt oplysninger om min funktion
i denne gruppe, behøver jeg ikke uddybe dette

En god ide er at følge Bo`s henvisninger til brug af
usenettet for nybegyndere.

> MVH
> Jytte

I lige måde

Henning

Fut. News:dk.snak.snik
( Hvis man trykker på oven nævnte link, kommer
man automatisk ind i den nyhedsgruppe)

Vær rar, ikke at svare i toppen af et indlæg.
klip det bort der ikke svare på og svar _under_
det der citeres, det giver det mest overskuelige
debat og diskussions forum