Hvor store RAM-blokke??
Fra : [5000]Bo

Dato : 11-04-02 18:26

Hej NG :)

Jeg har dette bundkort:
http://www.chaintech.dk/Products/SocketA/7aja.htm

Der står at der er 3 pladser til RAM, og at den kan tage 768 MB.

Mit spørgsmål er så om der er nogen der ved om den kan tage blokke af 512
MB, eller om maks er 3 blokke af 256 MB??

Man kunne jo godt forestille sig en blok på 512 og en blok på 256.

På forhånd tak.

Bo

Fra : Martin K

Dato : 11-04-02 18:49

[5000]Bo wrote:
> [...]
> 512 MB, eller om maks er 3 blokke af 256 MB??
>
> Man kunne jo godt forestille sig en blok på 512 og en blok på 256.

På mit gamle (nu udskiftede) DFI mobo skulle det forstås som 3 * 256,
hvilket jeg også tror det skal i dit tilfælde. Dengang *skulle* alle klodser
også være lige store...

--
Martin K