Brev fra Moses!
Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 10-04-02 15:47

Jeg har et citat fra Moses Hansens brev til Ekstrabladet.

"Palæstineserne skaber baladen";

Citat; (forkortet)

Hvad er det, der sker i vorres land? Hvem sætter dagsordenen? Der er
PLO-demonstrationer næsten hver eneste dag, uden at nogen generer dem, Men
når nogle stiller op for Israel, bliver de svinet til og angrebet af
palæstinesere.
Hvorfor i alverden arresterer politiet ikke hele buntet? Sådanne fræke,
lovløse elementer skal ikke styre vores land. Militant islam er fyldt med
bitterhed, had, vrede og død. Nu må politikerne og ordensmagten vågne op,
inden det er for sent. For islam er godt på vej til at indtage Danmark.

Moses Hansen
Lykkegårdsvej 100
Kolding

Havde Dansk Folkeparti indrykket et sådan læsebrev, var DF blevet beskyldt
for racisme.

Var MH eller hans medprædikanter fra Apstolsk kirke ikke med til at skjule
muslimske indvandre for at de skulle udvises fra Danmark?? (husker jeg
forkert?)

Erik L

"En Økumenisk stridsmand opdigter
et nyt evangelium til hver menighed"

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 10-04-02 16:32

"Erik Engelbrecht Larsen" <ErikLarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Et er at skule et menneske i nød et andet at lade uromagere få lov til at
praktisere vold mod en fredelig og lovlig demo.
PS. Gud står ved sit ord også med hensyn til Jøderne og Israel. hvis han
ikke gjorde var han en løgner.
--
Med Kærlig hilsen Fra Børge.
www.nydheder.subnet.dk www.oplevjesus.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 10-04-02 16:38

"Børge Højlund Jensen" <bhj@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> PS. Gud står ved sit ord også med hensyn til Jøderne
> og Israel. hvis han ikke gjorde var han en løgner.

Nemlig Børge, - og læs så indlægene i tråden:
"Stammen og grenene", der starter med dette indlæg MsgId
news:a8i99k$s6i$1@egon.worldonline.dk, der får du sund bibelsk
undervisning om Israels rolle i nutiden.

"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk

Fra : - Nothing Is True - ~

Dato : 10-04-02 17:20

Hey hvorfor ikke smide følgende ud ... Moses Hansen, DF, Jonny Hansen & Co,
Jøderne, Palæstineserne og hvem der nu ellers er dumme og høre på. For de
sgu alle sammen lige dumme at høre på, for de er alle sammen så forbandet
blinde af frygt og had. Og Jøder og Palæstineserne er sgu et glimerende
eksempel på, hvor meget had kan være skyld i. Og kom ikke at sig at det kun
er mennskerne, fordi det er det ikke... fordi det er deres totalt latterlige
fanatiske tro på at OG deres religion/gud og kun deres religion/gud har ret,
der skaber alt det had. Derfor kan man kun føle afsky for dem og deres
snæversynethed.

Grow Up !!!

I, The Seer Of My Destiny
The Harbringer Of Despair
Slumber Into The Enticement Of Sorrows
Through The Quiescent Halls Of Exitence

The Freedom Of ChaoS...
The Secret Of The Secret...
The Truth Of The Truth

Fra : Peter B. Juul

Dato : 10-04-02 19:03

"- Nothing Is True - Ex. Purefication Through Pain" <ChaOZ@NothingIsTrue.Null> writes:

> Hey hvorfor ikke smide følgende ud ... Moses Hansen, DF, Jonny Hansen & Co,
> Jøderne, Palæstineserne og hvem der nu ellers er dumme og høre på.

Fordi det ville gøre os skyldige i det, som vi anklager dem for.

--
Peter B. Juul, o.-.o "This is not a book which should be put aside
The RockBear. ((^)) lightly, it should be tossed aside with great

Fra : Arcana

Dato : 10-04-02 21:37

> [...]

> PLO-demonstrationer næsten hver eneste dag, uden at nogen generer dem, Men
> når nogle stiller op for Israel, bliver de svinet til og angrebet af

Du bør læse koranen (http://www.islamasoft.com;
http://www.usc.edu/dept/MSA/quran/), så kan du ved selvsyn se, hvad disse
religiøse fanatikere har tænkt sig med os allesammen her i Nordeuropa. Det
er den forkerte tid at "vende den anden kind til".

--
Med venlig hilsen til alle danske kristne,
arc@na

Fra : Live4Him

Dato : 10-04-02 22:01

"Arcana" <marsupilan@kangoroo.gov> wrote in message

> Med venlig hilsen til alle danske kristne,

Dine "venlige" underskrifter er rimeligt kvalmefremkaldende, da
de ikke virker oprigtige.

jørgen.

Fra : - Nothing Is True - ~

Dato : 10-04-02 22:08

"Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Arcana" <marsupilan@kangoroo.gov> wrote in message

> Dine "venlige" underskrifter er rimeligt kvalmefremkaldende, da
> de ikke virker oprigtige.
>
> jørgen.

Hey hvad med i smutter en tur over i mudderkastning ;) der er nemligt osse
sjawt.

Fra : Arcana

Dato : 11-04-02 17:13

> Dine "venlige" underskrifter er rimeligt kvalmefremkaldende, da
> de ikke virker oprigtige.

Ryg noget hash - det er kvalmestillende.

--
@

Fra : Andreas Falck

Dato : 11-04-02 17:14

"Arcana" <marsupilan@kangoroo.gov> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Ryg noget hash - det er kvalmestillende.

Jeg fik da altid kvalme af det, så for mig var det da ikke
kvalmestillende.

Fra : Arcana

Dato : 11-04-02 18:29

"Andreas Falck" <admin@bibeltro.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg fik da altid kvalme af det, så for mig var det da ikke
> kvalmestillende.

Underligt - min søster døde af cancer sidste år, og det eneste der gjorde,
at hun kunne holde føde i sig var, at hun (efter råd fra en overlæge i
psykiatri af familiens bekendtskab) begyndte at ryge hash. Jeg så hende ryge
sin første joint, hvorefter hun gik ud i køkkenet og begyndte at lave mad...

arc@na

Fra : Andreas Falck

Dato : 11-04-02 18:42

> [...]
> at ryge hash. Jeg så hende ryge sin første joint, hvorefter hun
> gik ud i køkkenet og begyndte at lave mad...

Jamen det er da godt at hun fik glæde og gavn af det. Jeg har hørt
lignende beretninger tidligere, og det ser da også til, at nogle
forksere kan bekræfte rigtigheden af din beretning. Og jeg ser da
heller ikke noget som helst forkert i medicinsk brug af hverken hash
eller andre stoffer.

Fra : - Nothing Is True - ~

Dato : 11-04-02 21:33

> [ ... ]
>
> Jeg fik da altid kvalme af det, så for mig var det da ikke
> kvalmestillende.

Så har du røget noget billigt lort :P

Fra : Andreas Falck

Dato : 11-04-02 21:45

<ChaOZ@NothingIsTrue.Null> skrev i en meddelelse

> Så har du røget noget billigt lort :P

Nope, det var ganske enkelt noget at det fineste og bedste der kunne
opdrives i hele det ganske danske rige, endda i egen import fra et
land meget langt bortistand. - Men det var altså dengang!

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 12-04-02 21:53

> [...]
> opdrives i hele det ganske danske rige, endda i egen import fra et
> land meget langt bortistand. - Men det var altså dengang!

Sort Nepal eller Rød Libanon?

Der er fire ting, man skal vide som nybegynder, der vil prøve at fyre en
fed:
For det første skal tobakken helst "ristes", især hvis man ikke er
tobaksryger - ellers kan man få nikotinforgiftning som netop giver kvalme.
Det gøres således: Man opvarmer en cigaret over en lighterflamme og bevæger
den fra side til side mens man rotererer den om sig selv, så den ikke
antænder. Når den begynder at ryge og lugte sødt puster man i den. Derved
slipper man af med en masse stoffer, heriblandt en masse tjære og nikotin i
tobakken, der i denne sammenhæng egentlig kun skal bruges til at antænde
hashen med.

For det andet skal man endelig ikke overdosere hashen, hvis man er
nybegynder...Mellem et kvart og et halvt gram (ca ½ cm3) er rigeligt til en
enkelt cigaret, alt afhængigt af om det er joint eller chillum, man ryger -
chillum og pibemix er som regel kraftigere....Det nuldres fint ud i
tobakken. Så har man et "mix" som kan ryges på forskellige måder.

Når man så ryger er det en god ide ikke at have drukket sig hjernebedøvet i
forvejen, da cannabisen forstærker alkoholrusen ret kraftigt. Det er nemlig
derfor at de fleste, der har stiftet bekendtskab med hash i en ordenlig
brandert har haft så dårlige erfarninger med det, for de bliver ganske
enkelt fuldesyge og brækker sig.

Og man skal endelig ikke tage store lunger for at imponere vennerne, især
ikke hvis man ryger chillum, bong/hookah (En slags vandpipe) eller andre af
de mere aggresive instrumenter. Milde joints er nok det bedste udgangspunkt,
men en almindelig tobakspibe kan også bruges, man skal dog være klar over at
den kan komme til at lugte lidt karakteristisk ved normalt brug...

Nå, æhm, hvor kom vi fra, jeg blev vist lidt off-topic her?

Anders Peter Johnsen

Fra : Andreas Falck

Dato : 12-04-02 21:56

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Nå, æhm, hvor kom vi fra, jeg blev
> vist lidt off-topic her?

Ja, det gjorde du vist nok. Og jeg har mange lange erfaringer udi den
af dig beskrevne kunst, - men det er alt fortid nu, og har været det i
snart rigtig mange år. Jeg er jo ikke længere nogen årsunge!

Fra : Social Apathy

Dato : 12-04-02 22:29

> [...]
> den kan komme til at lugte lidt karakteristisk ved normalt brug...
>
> Nå, æhm, hvor kom vi fra, jeg blev vist lidt off-topic her?

Ok så slapper vi lige af ;) Får sgu lyst til en ryger. Bare lige et par
timer... hvor man slapper helt af.... mmm lækkert.

Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 13-04-02 04:24

> [...]
> tobakken, der i denne sammenhæng egentlig kun skal bruges til at antænde

Det virker bedre og længe ved bare at spise det og skylle det ned med
CokaCola, en religiøs sermoni er overflødigt; Oh Boy Oh Boy Ohhhh Shit?

Fra : Corax

Dato : 11-04-02 09:32

Du kan finde et lige så ubehageligt budskab i bibelen, hvis det er det, du
leder efter. F.eks.

"If any man come to me, and hate not his father, and mother, and wife, and
children, and brethren, and sisters, yea, and his own life also, he cannot
be my disciple." (Luke 14:26)

"Thou shalt not suffer a witch to live. Whoever lieth with a beast shall
surely be put to death. He that sacrificeth unto any god, save to the LORD
only, he shall be utterly destroyed." (Exodus 22:18-20)

"Let the women learn in silence with all subjection. But I suffer not a
woman to teach, nor to usurp authority over the man, but to be in silence.
For Adam was first formed, then Eve. And Adam was not deceived, but the
woman being deceived was in the transgression." (I Timothy 2:11-14)

Det vigtige er ikke, hvad der står i et folks hellige skrifter, da det jo
altid vil kunne tolkes på meget forskellige måder, men hvordan folk i
praksis tolker det og handler. Endvidere må man huske på, at den opførsel vi
ser hos palæstinenserne, næppe kan ses som normal muslimsk opførsel, på
samme måde, som Israels vold mod palæstinenserne ikke billiges af alle jøder
udenfor Israel.

- Corax

Fra : Andreas Falck

Dato : 11-04-02 10:47

"Corax" <ccc44406@nonspam.vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan finde et [ ... ] budskab [ ... ], hvis det er det, du
> leder efter. F.eks.

Dette link: http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

der på en letforståelig måde fortæller noget om hvordan man citerer og
besvarer et indlæg for at få størst mulig overblik over en debat,
samtidig med at man sparer en masse ved at indlæg ikke bliver unødig
lange med ukritiske bundcitater.

Hvis du gjorde brug af den anbefalede fremgangsmåde var det til at
finde ud af præcist hvem og hvad du svarede på.

Fra : Corax

Dato : 11-04-02 14:03

Sidst Arcana skrev noget til mig, var det for at skælde ud over, at jeg ikke
havde gengivet en meter lang mail, da det forhindrede folk i at se, hvad jeg
svarede på. Så jeg tør dårligt editere i hans udsagn....

- Corax

Fra : Andreas Falck

Dato : 11-04-02 14:14

> [...]
> at jeg ikke havde gengivet en meter lang mail, da det forhindrede
> folk i at se, hvad jeg svarede på. Så jeg tør dårligt editere i hans

Du gider altså stadig ikke rette dig efter de meget fornuftige
anbefalinger af hvordan man citerer og svarer mest hensigstmæssigt på
et indlæg?

Læs nu denne henvisning
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html, og begynd at bruge de
fornuftige råd du finder deri, ellers er der da en ret stor risiko for
at der vil være mange der ikke vil tage dig særligt seriøst i længden.

EOD