Skærme
Fijala 3554
Nogen der rent faktisk fik købt en Medion ~
Fra : Peter Farsinsen

Dato : 10-04-02 11:53

Skriv, skriv, skriv...

Købte selv to - dualhead holder hele vejen - men indtil jeg får dem hentet i
morgen er der da ik' en eller anden venlig sjæl der vil skrive bare lidt om
hvordan skærmen er så min hunger kan blive stillet !?

mvh

Peter Farsinsen

Fra : psycrow

Dato : 10-04-02 12:14

Det er den værste skærm, jeg nogensinde har set!! Glæd dig!

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 10-04-02 13:38

Tak da ... jeg se virkelig frem til det!

Fra : KwanStudios

Dato : 12-04-02 16:42

Det er nok en af de værste skærme der er set til dato ja.. Så hvis jeg
var dig, ville jeg langt fra glæde mig. 1o.uk

http://www.kandu.dk/