Hjælp til regnskab / revisor søges!
Fra : Christian Bro

Dato : 10-04-02 01:45

Hej NG

Kender i nogen som kan lave et afsluttende årsregnskab for en lille
virksomhed som lukkede for 4 måneder siden?

Kontakt mig gerne via mail.

vh \chr

Fra : Henrik Olesen

Dato : 12-04-02 11:44

Nu ved man jo ikke hvor du bor, men kontakt din lokale revisor, og forhør
dig om pris.

Mvh Henrik

www.startfirma.dk - for iværksættere

Fra : Christian Bro

Dato : 12-04-02 14:30

> Nu ved man jo ikke hvor du bor, men kontakt din lokale revisor, og forhør
> dig om pris.
>
> Mvh Henrik

Hej Henrik

Det er i KBH, men de skal jo have mellem 400.- og 1200 i timen !!!
Jeg har kun få poster og da virksomheden er lukket er de økonomiske midler
begrænset.

vh
chr

Fra : Erik G Christensen

Dato : 12-04-02 15:36

Christian Bro wrote:

> Det er i KBH, men de skal jo have mellem 400.- og 1200 i timen !!!
> Jeg har kun få poster og da virksomheden er lukket er de økonomiske midler
> begrænset.

Men de økonomiske konsekvenser er ikke begrænset ?
ca hvor store ? fradrag m.v.
Har du ikke tidligere haft revisor på ?

Og til din trøst, revisorhonorar er fradragsberettiget.

--
Regards Erik G. Christensen
Ikke ansvarlig for en ski'

Fra : Christian Bro

Dato : 13-04-02 11:26

> Men de økonomiske konsekvenser er ikke begrænset ?

Hvad mener du med den sætning, Erik?

> ca hvor store ? fradrag m.v.

"for store?" - hvad er for stort?
Fradrag har jeg intet forstand på.

> Har du ikke tidligere haft revisor på ?

Ja, har betalt formuer til min tidligere revisor der tog røven på mig og
lavede ting og sager uden mit ok og bare fakturet mig for timer der var helt
hen i vejret.

> Og til din trøst, revisorhonorar er fradragsberettiget.

Ja, men reelt jo kun 50% - jeg skal jo ligge ud.

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 13-04-02 14:43

Christian Bro wrote:

> Hvad mener du med den sætning, Erik?

At du evt. kan risikere en større skatteregning, hvis du
intet gør, eller blot gør det bedst muligt selv.

> "for store?" - hvad er for stort?
> Fradrag har jeg intet forstand på.

Jeg skrev nu *hvor* store fradrag du evt. mister, ved ikke
at få det hele med ? 2.000 - 5.000 eller over 10.000 ?

--
Regards Erik G. Christensen
Ikke ansvarlig for en ski'