Import af Outlook.ost til en ny postkasse
Fra : Torben Olsen

Dato : 09-04-02 16:24

Hej NG

Er der nogen der kan hjælpe mig, min profil og postkassekonto er ved et
uheld blevet slettet, på exchangeserveren, dvs. nu har jeg fået en ny konto,
på min arbejdsmaskine kører jeg med oflinefiler dvs. hele min postkasse med
kontaktpersoner m.m. ligger i Outlook.ost på min arbejdsplads.
Nu er problemet hvordan importerer jeg de data der ligger i denne fil???
Jeg har forsøgt at få Outlook til at bruge den igen men jeg får at vide, at
jeg ikke kan åbne den fordi den er dannet med en anden postkasse.

Mvh
Torben

Fra : Henrik, Aalborg

Dato : 10-04-02 04:27

"Torben Olsen" <tolsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> jeg ikke kan åbne den fordi den er dannet med en anden postkasse.

Hej.

Desværre er din OST-fil krypteret, og kan umiddelbart kun læses af det gamle
userid

Hvis ellers dine data er vigtige nok, så kan du for 40$ få konverteret
OST-filen til en PST-fil, som sagtens kan importeres i din Outlook.

Kig på: http://www.pwcrack.com/OST/ost.html - det virkede for mig i samme
situation, som du er i nu.

mvh

Henrik, Aalborg

Fra : Torben Olsen

Dato : 10-04-02 16:58

Hej Henrik

Tak for tippen, selvfølgelig er mine data vigtige ca. 3/4 års arbejde, filen
fylder 505 Mb så jeg må se på den foreslåede løsning..

Torben