problem med cdonts
Fra : Nicolai Jee

Dato : 09-04-02 23:00

jeg leger med en hjemmeside til fødegangen i hillerød men jeg har
et problem med cdonts på mit IIS jeg har taget scriptet fra
html.dk
men når jeg prøver at køre scriptet.
jeg tror fejlen er i mit IIS men jeg kan ikke finde ud af hvor.
jeg har IIS 5.0 og jeg har sat op hvilken mailserver den skal
bruge.
jeg har sat den til at bruge mail.tele.dk som er open for mig som
tdc bruger. nogen foreslag ?

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Jakob Andersen

Dato : 09-04-02 23:13

"Nicolai Jee" <DRCHAOS@jee.dk> wrote in message
> jeg tror fejlen er i mit IIS men jeg kan ikke finde ud af hvor.
> jeg har IIS 5.0 og jeg har sat op hvilken mailserver den skal
> bruge.

Bruger du XP? Hvis ja kan du ikke bruge CDONTS. Istedet skal du bruge
CDOSYS, se evt. <URL:
http://groups.google.com/groups?selm=a054ok%242eog%241%40news.cybercity.dk>

> jeg har sat den til at bruge mail.tele.dk som er open for mig som
> tdc bruger. nogen foreslag ?

Er du sikker på at tdc ikke har en sikkerhed der gør at man skal hente post
x antal minutter før man kan sende.

--
Jakob Andersen

Fra : Nicolai Jee

Dato : 10-04-02 00:03

Jakob Andersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
>
> Er du sikker på at tdc ikke har en sikkerhed der gør at man skal hente post

ja det er jeg ret sikker på jeg har også prøvet at sende via min egen
mailserver men jeg bliver ved med at få beskeden:
permission denied