God printer til under 800 kr.
Fra : Jakob Nielsen

Dato : 09-04-02 15:40

Jeg søger en god printer, der helst skal være

1) økonomisk i drift, skal næsten kun bruges til almindelig sort tekst
2) God udskriftskvalitet i sort alm. tekst unden streger
3) USB
4) Fungerer med XP Pro
5) Separate patroner

Alle forslag er meget velkomne

mvh Jakob

Fra : Leony

Dato : 10-04-02 09:30

"Jakob Nielsen" <jakob@putandtake.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> 1) økonomisk i drift, skal næsten kun bruges til almindelig sort tekst
> 2) God udskriftskvalitet i sort alm. tekst unden streger

I det nye nummer af Privat Computer tester de printere under 1000 kr.
HP 920C vinder, den har dog ikke separate patroner (det har Canon S400, som
også var med i testen).
Canon S400 får ros "Har man et behov for en del almindelige tekstudskrifter,
er Canon S400 det rette køb".
Den har også USB. Bedste testudskriftsøkonomi.

Håber det hjælper dig på vej.
Læs testen på biblioteket eller køb bladet i kiosken.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 10-04-02 11:57

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> skrev i en meddelelse news:9KSs8.13229$567.740255@news000.worldonline.dk...

> [...]
>
> mvh Leony..........Se mit casemod:
> http://home.worldonline.dk/~vinci/
> Ved svar fjern REMOVETHIS fra emailadressen.

Hej
Vil lige nævne at jeg idag har hentet en HP916c hos Aldi til 799kr denne printer skal afløse min aldrende HP710c, denne 916c er en
920 i forklædning og der medfølger usb kabel.
Med venlig hilsen
Paul Ø. Sørensen

Fra : ArJo

Dato : 10-04-02 14:32

In article <3cb41ad3$0$10883$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>,
paul@sorensen.as says...

> [...]
> 920 i forklædning og der medfølger usb kabel.

Davs
Og hvordan dutter den så??? Er selv lidt hooked på at hente mig en!!

ArJo

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 10-04-02 16:48

"ArJo" <not@2.know> skrev i en meddelelse news:MPG.171e5d22b6b4fe2d989684@news.inet.tele.dk...
> [...]
> paul@sorensen.as says...

> Davs
> Og hvordan dutter den så??? Er selv lidt hooked på at hente mig en!!

Hej Alle
Har bestemt ikke fortrudt opgraderingen.
Med venlig hilsen
Paul Ø. Sørensen

Fra : René Jensen

Dato : 10-04-02 17:20

Leony wrote:
> I det nye nummer af Privat Computer tester de printere under 1000 kr.

IMO kan man ikke bruge de test til en skid, som Privat Computer laver
.... tænkt at give så mange penge for et skide blad, som ikke engang kan
finde ud af at teste hardware ordentligt, der skgu' mange andre som kan
finde ud af det meget bedre f.eks. AOD.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : Leony

Dato : 10-04-02 17:46

"René Jensen" <rene.jensen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ... tænkt at give så mange penge for et skide blad, som ikke engang kan
> finde ud af at teste hardware ordentligt, der skgu' mange andre som kan

Hvad er der galt med testen?
Hvad ville du have gjort anderledes?

Fra : Jesper Høyer

Dato : 10-04-02 19:40

Jeg har lige installeret en Epson Stylus C20UX, den virker sgu godt nok!!
Den kostede kun 300, men det var også et timetilbud i Kvickly.
Du kan få den til omkring 500,- rundt omkring....

Fra : Thïngmand

Dato : 11-04-02 07:25

> Jeg har lige installeret en Epson Stylus C20UX, den virker sgu godt nok!!
> Den kostede kun 300, men det var også et timetilbud i Kvickly.
> Du kan få den til omkring 500,- rundt omkring....

Kan fås til 375 kr.:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1484597969

Jeg syntes dog den er lidt ulden i små tekster, så jeg har lige bestilt
storebroderen C40UX til 549,- (som har 1440 dpi, mod C20'ens 720 dpi...)

- og så kan man få uorg. sorte patroner til 69 kr. til dem begge!

*** REKLAME ON ***
+ første patron gratis hos inkclub.com
*** REKLAME OFF ***

Fra : Leony

Dato : 11-04-02 07:49

"Jesper Høyer" <shik@tjekket.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige installeret en Epson Stylus C20UX, den virker sgu godt nok!!

Man får jo gerne hvad man betaler for så "godt nok", var vel hvad man kunne
forvente.
Men det er jo fint hvis man bare skal printe en rapport i ny og næ og så var
den jo rigtig billig.