Qreport kolonneheader ikke synlig !
Fra : Anders Holm Jensen

Dato : 01-02-01 17:30

Hej

Jeg har lavet en Qreport, med fire bands en titel, kolonneheader, detail og
en summary.
Problemet er at når jeg laver preview kan jeg ikke se kolonneheaderen, den
er der heller ikke på udskriften.

Hvad gør jeg galt ??

Hilsen AHJ

Fra : Anders Holm Jensen

Dato : 01-02-01 21:46

Problemet er klaret !! Jeg havde indstillet den til en forkert tabel

Hilsen AHJ

Fra : N/A

Dato : 01-02-01 23:08

Fra : Anders Holm Jensen