Golden Whitsun (lang)
Fra : Malene Lynge

Dato : 01-02-01 15:32

Er der nogle der kender noget til denne pony, som desværre er død nu, det
var min første pony og jeg har i mange år efterlyst noget om hendes fortid
uden resultat opdrætteren kan ikke findes via oplysningen og sådan har det
været hele vejen igennem så nu prøver jeg at lægge alle oplysninger herud i
håb om at nogle ved noget!

Navn : Golden Whitsun ( kaldet Goldie )
Født : 120578
Race : Connemare
Opdrætter: Jørgen Hylsberg, stutteri Golden,
Flinterupvej 18
4180 Sorø
Anerkendelser: 1978 bedste føl på sjælland

Mor: Lammeruir Linnet ( opdrættet i Skotland )
Far: Øksenholm Godot

Goldie var en meget hidsig pony men med et godt sind, hun var hvid skimmel
da jeg havde hende men når hun blev våd kunne man ane at hun engang havde
haft en blis, og på stamtavlen står der også brun med stjerne streg på
næseryg. Jeg ville gerne vide om hun har fået føl, og hvad hun har været
brugt til da jeg har hørt at hun har været brugt til polo??? Hende jeg købte
hende af ( Stine Albrechtsen ) havde købt hende af en der hedder Ann Marie,
det er faktisk alt jeg ved, så jeg ville blive meget glad hvis nogle kunne
hjælpe mig med flere oplysninger.

Venlig hilsen
Malene