Flytte database i MS SQL 7.0
Fra : Henry Vest

Dato : 01-02-01 14:54

Jeg har en MS SQL databaseserver der er installeret på c-drevet. Ligeledes
har jeg to databaser der ligger på samme drev. Disse to databaser vil jeg
gerne flytte til et andet drev (e:), uden at flytte selve serveren. Kan man
det? Hvordan?

Mvh
Henry

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 01-02-01 15:01

"Henry Vest" <hv@softadvice.dk> wrote in message
> [...]
> har jeg to databaser der ligger på samme drev. Disse to databaser vil jeg
> gerne flytte til et andet drev (e:), uden at flytte selve serveren. Kan

Det er ikke forbud at scanne tidligere indlæg

Stig Johansen gav en løsning på lign spørgsmål den 29/1 samt dette link
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q224/0/71.ASP

mvh/Peter Lykkegaard