Skærme
Fijala 3554
Flad skærm...
Fra : Peter Farsinsen

Dato : 09-04-02 10:37

Jeg har ganske svært ved at gennemskue skærm markedet ... så derfor håber
jeg at en - eller flere - her i NG har lidt unødvendig - nødvendig - viden!

Jeg søger en 19" skærm til alt under 3000,-, da jeg skal have to _skal_ den
være flad! Hvad er der af sådan noget ... 1600*1200@85 vil slet ikke være et
minus!

mvh

Peter Farsinsen

Fra : Ole & Christina

Dato : 09-04-02 14:57

"Peter Farsinsen" <peter@farsinsen.dk> skrev i en meddelelse news:3cb2b599$0$11995$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Jeg søger en 19" skærm til alt under 3000,-, da jeg skal have to _skal_ den
Aldi i morgen tidlig 19" Medion til 1.999,-?

--
Ole S

Fra : Peter T.

Dato : 09-04-02 21:13

"Ole & Christina" <stigardNOSPAM@NOSPAM.dk> wrote in

> "Peter Farsinsen" <peter@farsinsen.dk> skrev i en meddelelse

> Aldi i morgen tidlig 19" Medion til 1.999,-?

Hvis Medionskærmen, ifølge annoncen, maks. kan klare 1600*1200, er det
næppe ved 85 hZ, som er mindstekravet for de flestes øjne. Men desværre
kunne jeg ikke finde data på medions 19" CRT på www.medion.de.

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>