Ordbog/liste i Word
Fra : Moka

Dato : 09-04-02 09:38

Hej,

Jeg sidder med en opgave, hvor jeg gerne vil oprette en ordliste til ord,
der står i et dokument.

Det skal være således, at jeg kan markere et ord i dokumentet, hvorefter en
form åbner og en forklaring kan tastes. Ved klik på opret skal ordet +
forklaringen lægges ind i en tabel i ordliste-filen.

I det oprindelige dokument skal der være en markering, der angiver om der er
forklaring og når man klikker på ordet så åbnes en ny form me forklaringen
for det konkrete ord!

Det skal ligeledes være således, at man kan opdatere sit dokument så alle
ens ord får samme forbindelse til ordlisten.

Jeg har prøvet lidt forskelligt, men er løbet panden mod en mur.

Er der nogen der evt. har lavet dette før - så høre jeg gerne fra jer!

Morten