Redigering af HTML i en browser ??
Fra : Soeren Dalby

Dato : 08-04-02 21:44

Jeg er ved at lave et system, hvor man skal kunne svare på mails i et
web-system. Da disse jo ofte kan være formateret med HTML, har jeg brug for
en applet eller andet, der kan vise og redigere små selvstændige HTML
dokumenter.

Findes der en freeware applet eller andet, der kan klare det ??

På forhånd tak

--
Med venlig hilsen / best regards

Soeren Dalby

Fra : Jonas Astrup - HTML.~

Dato : 08-04-02 22:19

Soeren Dalby wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> Findes der en freeware applet eller andet, der kan klare det ??

MS har én - du kan læse mere og se en demo her:
http://www.html.dk/artikler/00030/

Mvh
Jonas

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Soeren Dalby

Dato : 09-04-02 21:34

Hej Jonas,

Tak for den din hjælp og den glimrende artikel. Jeg skal vist have kigget
nærmere på html.dk

Jeg vil godt kunne leve med en binding til IE5+, da det er en begrænset
brugermængde, der skal betjene denne del ag systemet. Til gengæld kan jeg
ikke acceptere bindinger til MS på serverplatformen. Ved du om det skaber
problemer, hvis FORM action peger på en Java servlet istedet for en .asp
side.

Igen, tak for hjælpen.

Fra : Jakob Andersen

Dato : 09-04-02 22:55

"Soeren Dalby" <nospam@nospam.com> wrote in message
> [...]
> problemer, hvis FORM action peger på en Java servlet istedet for en .asp

Det er der ingen problemer i du får blot et HTML felt med i f.eks. et hidden
form felt.

--
Jakob Andersen