Er par spørgsmål - Debian
Fra : Zer0n

Dato : 08-04-02 17:20

Hej gruppe

Jeg har installeret Licq på min debian maskine.
Jeg var selvfølgelig den store torsk så jeg skrev mit forkerte uin og
trykkede ok.

Jeg opdagede at jeg ikke kunne ændre det i Licq, så jeg prøvede at
slette det og installere det igen, men den huskede det.

Hvordan gør jeg så jeg kan skrive mit rigtige ICQ uin? Jeg ville tro at
det er en fil der skulle slettest.

----

En god mail klient med nyhedsgruppe læsning?
Lige nu bruger jeg mozilla mail og håber bestemt ikke på at det er den
bedste!

mvh
Zer0n

Fra : Martin

Dato : 08-04-02 17:33

"Zer0n" <nomail@mail.dk> wrote in message news:3CB1C313.2000805@mail.dk...
> [...]
> slette det og installere det igen, men den huskede det.
>
> Hvordan gør jeg så jeg kan skrive mit rigtige ICQ uin? Jeg ville tro at

Så vidt jeg ved laves der et bibliotek i en brugers hjemmebibliotek
(/home/user) der hedder '.licq'
da det startet med punktum kan du ikke se det med en almindelig 'ls', du
skal bruge en 'ls -a'
Prøv at slette den mappe og starte licq igen, der er vist også en parameter
til licq der gør at man kan definere det fra nyt, men ved ikke lige hvad den
er

Mvh
Martin AKA. Clemme

Fra : Jacob Atzen

Dato : 08-04-02 17:36

Zer0n <nomail@mail.dk> writes:

> Hej gruppe
>
> Hvordan gør jeg så jeg kan skrive mit rigtige ICQ uin? Jeg ville tro
> at det er en fil der skulle slettest.

[jacob@morpheus ~] ls -a | grep licq
..licq

--
Med venlig hilsen / Regards
- Jacob Atzen

Fra : Niels Andersen

Dato : 08-04-02 18:19

Zer0n wrote in <3CB1C313.2000805@mail.dk>:
> En god mail klient med nyhedsgruppe læsning?

Jeg bruger KMail og KNode (selv om jeg ikke bruger KDE), og dem er jeg
meget tilfreds med.

Sylpheed skulle vist også være værd at kigge på.

--
Mvh.

Niels Andersen
Linux 2.4.18 - Debian 3.0