Hvilken Switch ??
Fra : Dennis Høyer

Dato : 08-04-02 16:34

Jeg vil gerne købe en 100mbit 8-ports switch med uplink til en 400-500 kr.

Jeg overvejer denne her:
http://www.etentech.com/soho/EW-308R.htm#Feature

Vil i anbefale den eller er der andre der er bedre i samme prisleje???

Fra : Dennis Høyer

Dato : 08-04-02 17:51

Ligemeget... jeg har købt en

Fra : Christian Sparre

Dato : 08-04-02 18:35

heh

sådan en har jeg også, den virker sku ok og 100Mbit er noget helt andet end
10 Mbit

Fra : Claus

Dato : 09-04-02 08:34

> [...]

> http://www.etentech.com/soho/EW-308R.htm#Feature

> Vil i anbefale den eller er der andre der er bedre i samme prisleje???

Tror det er lidt en religion - folk som har en billig switch mener at dét
bare er den bedste til pengene Og sådan har jeg det selvfølgelig også
selv. Hehee.. jeg benytter AllNet til kr.499 for en 10/100 8 ports. Det
vigtige for mig i den sammenhæng var, at den havde lysdioder både for link
og fullduplex samt at den rent fysisk var tung (så ledningerne ikke får den
til at flakke rundt hele tiden) samt at man kunne se om det var 10/100Mbit.
Personligt synes jeg den er ganske fin til prisen men jeg kender intet til
dens dataoverførsler - om den er bedre eller ringere end andre til prisen.

http://www.allnet.de/cgi-bin/produkte.cgi/&printText?allnet_pn=ALL8081&katnr
=3

Claus