Lexmark X83
Fra : Michael Pedersen

Dato : 08-04-02 16:27

Hej NG

Er der nogle der har noget ondt eller godt at sige om en Lexmark X83, som er
på tilbud i Bilka i denne uge til 1979,-. Jeg synes det lyder overraskende
billigt for en multifunktion med 2400x1200dpi.

\michael

Fra : Ove Juel Hansen

Dato : 09-04-02 19:08

"Michael Pedersen" <mped00@kom.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på tilbud i Bilka i denne uge til 1979,-. Jeg synes det lyder overraskende
> billigt for en multifunktion med 2400x1200dpi.

Hei Michael,

Jeg har haft en X83 i ca. 4 mdr., den første gik død efter 2 dage, blev
afleveret til El-Giganten som mistede ethvert spor af den (under
reparationen) og unlod at svare på mine henvendelser (fremmøde, telefon og
skriftlige) - død-irriterende med kunder der vil vide hvor deres printer
opholder sig i >4 uger?

Jeg havde heldigvis givet kopi til Lexmark, og der skete der noget, klart
tilbud "du har en ny printer inden 8 dage" så skal vi nok klare El-Giganten
efterfølgende

Der er nok nogen der havde hvisket det i øret på El-Giganten, for næste dag
ringede bestyreren og beklagede det skete, og tilbød samme dag at levere ny
printer - så gjort.

X83'eren kører meget tilfredsstillende, og Lexmark har en god hjemmeside
(dk) hvor der er både BIOS og Driver opdateringer

Jeg er glad for min, ikke mindst for off-line kopiering, men om den er
bedre/dårligere end andre multi kan jeg ikke sige noget om.

Hilsen Ove