Artikel?
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 08-04-02 15:31

Er der nogen her, der lige gider sende mig en kopi af den artikel om
undertegnede, der skulle være skrevet på Fyens Stiftstidende?

Jeg har selv uden held prøvet at tilmelde mig deres netavis og jeg er -
efter at have hørt visse rygter fra en "Ole Rasmussen" - temmelig nysgerrig
efter at vide hvor stor en "kristenfanatisk voldspsykopat", jeg er udnævnt
til at være...

Det er sgu' sørgeligt hvis Erik Vagn Andersen ikke kan se hvor beskidte
Sørens PR-kneb er. Jeg mener jeg har givet ham en temmelig sober og neutral
forklaring og endda selv pointeret, hvor det var, jeg trådte forkert mht.
"voldstrusler", hvilket jo skaffede mig "Kirsten" på halsen...

Men okay, jeg har jo så også selv været så dum at besvare et telefonopkald
fra en journalist...Er Mosegaard virkelig profet derovre?

Anders Peter Johnsen

Fra : Peter B. Juul

Dato : 08-04-02 15:55

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post8.tele.dk> writes:

> Men okay, jeg har jo så også selv været så dum at besvare et telefonopkald
> fra en journalist...Er Mosegaard virkelig profet derovre?

Søren Mosegaard - profet for Snave og omegn.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Kritikken af dine indlæg skyldes alene det
The RockBear. ((^)) faktum, at du er en idiot."

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 08-04-02 16:51

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men okay, jeg har jo så også selv været så dum at besvare et telefonopkald
> fra en journalist...Er Mosegaard virkelig profet derovre?

Ingen problemer i dèn retning.

Jeg har læst artiklen på netavisen, og deri står min udmærkede pointe om at
jeg ikke vil hænges ud for et selvmord, heller ikke et fiktivt. Det er alt,
hvad jeg sådan set kunne håbe på.

Så det er fint nok for mig.

Anders Peter Johnsen

Fra : Tine

Dato : 09-04-02 11:48

Anders Peter Johnsen <anderspj@post8.tele.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:3cb1a990$0$11899$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Er der nogen her, der lige gider sende mig en kopi af den artikel om
> undertegnede, der skulle være skrevet på Fyens Stiftstidende?

Den er her, jeg synes nu ærligt talt ikke den er så gal. Bare lang:)
http://www.magazine.dk/Nyheder/dispcomm.asp?NyhedsID=2897&ComID=28
vh, Tine

Fra : Peter B. Juul

Dato : 09-04-02 12:55

Bare så ingen er i tvivl: Tine er endnu en af Sørens identiteter.

--
Peter B. Juul, o.-.o På Usenet er en enkeltimplikation ækvivalent med en
The RockBear. ((^)) dobbeltimplikation.

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 09-04-02 18:27

On 09 Apr 2002 13:54:41 +0200, pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul)
wrote:

>Bare så ingen er i tvivl: Tine er endnu en af Sørens identiteter.

Findes der en liste over dem et sted?
De er forvirrende...

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : Peter B. Juul

Dato : 09-04-02 19:39

Stefan Bruhn <devnull@bruhn.tk> writes:

> Findes der en liste over dem et sted?

Nej, de fleste bruges kun en enkelt gang.

Jeg kan ikke give en guide til hvordan man genkender dem, men der er
visse ting, der går igen.

--
Peter B. Juul, o.-.o "I desire macaroni pictures."
The RockBear. ((^)) -Moses.

Fra : Live4Him

Dato : 09-04-02 19:25

"Peter B. Juul" <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message
> Bare så ingen er i tvivl: Tine er endnu en af Sørens identiteter.

Hvordan kan man se det ?

jørgen.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 09-04-02 19:45

"Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> writes:

> Hvordan kan man se det ?

Det er svært at lave en egentlig guide til Søren-spotting, men der er
visse ting, der afslører ham. Dem vil jeg ikke offentliggøre, for så
reagerer han bare på det og det vil gøre det sværere at spore ham.
--
Peter B. Juul, o.-.o "I see, you are completely mad.
The RockBear. ((^)) I just wanted to make sure."