hjælp til en flash intro
Fra : Herman

Dato : 08-04-02 14:17

Hej alle
skulle der side en derude som har løst til at lave en flash intro til en
hjemmesiden.
vi vil tilbyde gratis adgang til siden vis det bliver din intro som vi
vælger siden er med en stripper som hedder Miss.Shila og der er nogen ting
vi gerne vil ha med i introen så vis du lige kontakter os så vi lige kan få
en snak om det.
hilsen
Herman

Fra : Michael Peo

Dato : 08-04-02 16:47

nå-da!

Fra : Bo Dudek

Dato : 08-04-02 22:55

"Michael Peo" <peo@bandage.dk> wrote:

>nå-da!
heyyyy :)) lang tid siden.. begravet i arbejde eller har der ikke
været nogle spørgsmål i denne NG som du har kunnet besvare ;)

Kind regards
Bo Dudek
www.bodudek.dk
www.bodudek.dk/cd (only for dsl or faster conn.)

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 09-04-02 08:16

Der har vel bare ikke været noget der kunne fange hans interesse før nu

Henrik

Fra : Michael Peo

Dato : 12-04-02 00:38

haha!
Nixen - Første interessante poste i lange tider.
....Og så har jeg da også haft lidt at se til.

Fra : Bo Dudek

Dato : 13-04-02 08:43

>haha!
>Nixen - Første interessante poste i lange tider.
>...Og så har jeg da også haft lidt at se til.
det må være det, at du har haft noget at se til, for posten fra Herman
var vist ikke så interessant igen.. ;)

Fra : Michael Peo

Dato : 15-04-02 09:55

åårh lad bare være BD, du har sku da skrevet til manden

Fra : Bo Dudek

Dato : 23-04-02 13:20

"Michael Peo" <peo@bandage.dk> wrote in message news:<a9e4ce$1og5$1@news.cybercity.dk>...
> åårh lad bare være BD, du har sku da skrevet til manden
den vælger jeg at tage som et kompliment :)

Mvh
Bo Dudek
http://www.bodudek.dk