Tids tabel
Fra : B Iversen

Dato : 07-04-02 16:02

Hej Alle !

Efter vores søn blev født har jeg spurgt mange, hvornår kan børn gøre
det "kan være hvad som helst".
Så nu prøver jeg at srørge her, om der er en der har lavet en
hjemmeside el. lign. med børns udvikling.
Så man har nogle retningslinier

På forhånd tak

Fra : KNM

Dato : 07-04-02 20:45

Hej Iversen

Prøv at tjekke dette link
http://www.4kidsfamily.dk/IndholdArtikel.asp?Over=1&Under=0&Side=39&Artikel=
1

Hej fra
Karina

Fra : KNM

Dato : 08-04-02 08:08

Jeg prøver lige igen, da det første ling ikke virkede

Fra : KNM

Dato : 08-04-02 08:11

Fra : KNM

Dato : 08-04-02 08:12

Nå, det vil ikke stå som det skal, men det 1 tal der står neden for link'et
skal lige med også så virker det .

Fra : Uffe Holst

Dato : 09-04-02 11:42

In an article of 8 Apr 2002 KNM wrote:

> Nå, det vil ikke stå som det skal, men det 1 tal der står neden for link'et
> skal lige med også så virker det .

Anbring link mellem < og > -- så vil de ikke blive brudt.

--
Uffe Holst

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 13-04-02 16:40

"B Iversen" wrote in message
> [...]
> det "kan være hvad som helst".
> Så nu prøver jeg at srørge her, om der er en der har lavet en
> hjemmeside el. lign. med børns udvikling.

Prøv at spørge sundhedplejersken.
Af vores sp fik vi "Barnets bog". Bogen indeholder vækskurver, side til
notat af tandfremmenbrud, sider til lægens og sundhedsplejerskens notater,
og sidst men ikke mindst en side med barnets sproglige og motoriske
udvikling frem til 5 årsalderen.

Der ud over ejer jeg en pjece som hedder "Lille menneske Stor udvikling 0-3
år". Pjecen har kosten mig 25 kr, og fortæller hvad et lille barn lærer og
kan i bestemte aldre. Pjecen giver også forslag til hvilke lege barnet
sætter pris på.

Reklamen: Pjecen kan bestilles hos forlaget Skalmeje, Præstegårdsvej 49,
7451 Sunds, Tlf: 97 14 23 36- tlf. svarer. Træffes onsdag efter kl. 14. Fax:
97 14 25 81

Endelig: prøv biblioteket.

Vendlig Meta Dam