BIOS hjælp
Fra : [7000] Psx|Dk

Dato : 07-04-02 12:44

Hej NG...

Jeg har et MSI 6340 version1 med en defekt bios :(

strømmen gik under update [lort]

jeg har set en her inde der flashede bioser for folk...

kan i ikke hjlæpe ???

MVH
MN

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 07-04-02 22:21

"[7000] Psx|Dk" <viper@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har et MSI 6340 version1 med en defekt bios :(
>
> strømmen gik under update [lort]
>
> jeg har set en her inde der flashede bioser for folk...

Ellers kan du prøve at efterlyse Niels Emil Larsen i dk.marked.privat.edb,
hvor han optræder en del. Han har tidligere oplyst, at han kan flashe bios
billigt.

Kurt

Fra : [7000] Psx|Dk

Dato : 08-04-02 07:56