Selvmord eller tager jeg fejl.
Fra : Tigeren

Dato : 08-04-02 11:11

Jeg har ikke kunne undgå at læse om en Kirsten som skulle have begået
selvmord. Jeg tror vist nok at den
første post jeg så var d. 3-4. Min undren er nu at på alt.dk.warez er der
dukket en mail op fra en som hedder Kirsten som er fra 6-4 og har et
kristent indhold og med samme email. Er det mig som tager fejl eller er det
fup, eller er der fejl i datoen på en computer et eller andet sted...

Tiger

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 07-04-02 16:27

"Tigeren" <reiki@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> fup, eller er der fejl i datoen på en computer et eller andet sted...

"Kirsten" findes ikke.

"Kristen" er fup, et alias som forfatteren Søren Mosegaard opfandt for at
promovere sin bog "Uhyret fra Betlehem". Jeg blev på et tidspunkt så træt af
denne "Kristen"s racistiske og homofobe udgydelser, at jeg sagde at
forfatteren bag stod til en røvfuld hos undetegnede for sin skændige og
krænkende opførsel.

Jeg har siden undskyldt.

Søren Mosegaard, der allerede på dette tidspunkt havde vedkendt sig at
"Kirsten" var en figur, som han anvendte, begyndte så pludselig at sende mig
"kærestebreve", hvor jeg af hans "Kirsten" rostes for at være en "hellig
kriger", der gik imod Mosegaard...Det hele kulminerede i "selvmordsbrevet"
"Farvel kære Anders" og efterfølgende denne velkendte fupartikel om fundet
af "Kirstens lig".

Ligeledes har Søren Mosegaard nu gang i en stort anlagt redningsaktion for
fiktive Kirstens fiktive Rottwelier, som i hvert fald hans alias "Ole
Christiansen" er bagmand for, sammen med "Kirstens Mindeside". Det sjove er
bare at denne "Ole Christiansen" efter eget udsagn arbejder for en
organisation, "United Cross", der ikke findes i virkeligheden, men som kun
er beskrevet (som skurkene) i Mosegaards roman...

Med alt det kørende her kan jeg kun håbe på at du er virkelig...Mig bekendt
ER Mosegaard blevet lukket ned hos Cybercity...

Således håber jeg at sagens rette sammenhæng fremstår nogenlunde tydeligt.

Anders Peter Johnsen

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 07-04-02 21:14

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Tigeren" <reiki@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> det
>
> "Kirsten" findes ikke.
>
> "Kristen"

Hov! Stavefejl i kampens hede!

er fup, et alias som forfatteren Søren Mosegaard opfandt for at
> promovere sin bog "Uhyret fra Betlehem". Jeg blev på et tidspunkt så træt
af
> denne "Kristen"s

Og der igen!

Pinligt...

Anders Peter Johnsen

Fra : Ole

Dato : 08-04-02 11:23

Hvad man ikke kan læse på
http://www.fyensstiftstidende.dk/index.php?bfv_pageid=160&bfv_articleid=213156
i dag er halv side i den trykte avis, hvor Anders ganske vist får lov
at udtale sig, men under overskrifterne "Truede med tæsk" og "Han har
fortjent rollen", og Moesgaard får det sidste ord på en totalt
uanstændig måde, selvfølgelig forsynet med stort billede af ham og
hans bog. Samt en brændt Bibel.

Ole Rasmussen

Fra : Tine

Dato : 09-04-02 11:50

Ole <ole_rasmussen14@hotmail.com> skrev i en nyhedsmeddelelse:edf16178.0204080222.34c42d6d@posting.google.com...
> [...]
> at udtale sig, men under overskrifterne "Truede med tæsk" og "Han har
> fortjent rollen", og Moesgaard får det sidste ord på en totalt

Jeg synes nu ærligt talt ikke det er så galt. Bare lidt langt:) http://www.magazine.dk/Nyheder/dispcomm.asp?NyhedsID=2897&ComID=28
vh, Tine