Å elske med en mann
Fra : norf

Dato : 06-04-02 23:27

Et spørsmål fra en villig og ivrig jente til å lære kunsten å elske med en
mann. Alle vet at noen ganger er man klar for bare ren og skjær sex, mens
andre ganger vil man helst bli elsket med. Mtt sørsmål er hvorfor skal vi
kvinner alltid være de som skal bli elsket med? Man kan vel sikkert være god
å elske med, men hvorfor ikke være god å bli elsket av også? Kan noen ærlig
si at ingen mann ville likt å ble elsket med? Det er kanskje vanskelig å
defienere hvordan absolutt alle menn vil bli elsket med, men hva om noen
mennene selv kan skrive inn og gi oss kvinner noen tips, om hvordan de vil
ble elsket med?

Fra : Henning

Dato : 07-04-02 08:08

norf wrote:

> [...]
> absolutt alle menn vil bli elsket med, men hva om noen mennene selv
> kan skrive inn og gi oss kvinner noen tips, om hvordan de vil ble

Hejsa

I danmark siger vi også (om kvinder) at elske med en mand
Mænd er lige så individuelle som kvinder, så det er et spoergsmaal
om at kjende hinanden.

Når jeg møder en kvinne, og de erotiske Amoriner begynder at
svaerme i luften, nyder jeg først og fremmest at kysse og kjertegne
kvindens krop og hun tager imod disse kærtegn med stor og ivrig
nydelse, det er i den face nok, hun bare holder om mig og gengaelder
kyssene, medens hun presser sit skød nod mit ( hvis vi står op ) så
min penis bliver pirret af hendes krops press, hun kan evt. lave nogle
små roterende bevaegelser med sitt skoed mod mit.
som det udvikler sig lidt efter lidt, vil jeg elske at kvinden fører sin
hånd
ned mellem mine ben og begynder at kærtegne min pung og penis,
senere, at hun kysser mit skoed, tager mine kugler i munden, medens
hun kjertegner min penis med hånden og efter forholdsvis kort tid,
slikker med tungen fra pungen op af undersiden på min penis med
hennes tunge, gerne temlig fast/hårdt, trækker forhuden tilbage og
slikker og sutter på penishovedet, gentagne gange, til jeg ber hende
om at sutte den af, så skal hun forme læberne so et O og tage min
penis i munden og presse tungen mod den, hun skal dykke ned over
den i et forholdsvis roligt glidende tempo og tilbage i et lidt
langsommere tempo, hvis kvinden ellers kan det, vil jeg efter nogen
tid, når min lyst er blevet så stor, at jeg gerne vil have udløsning, tage
hende om hendes hovede og holde hende fast og elske i hennes mund,
som det var hendes skød, til jeg får udløsning, kan hun ikke klare at
give oralsex på den måde, afsluttes det med samleje, vaginalt eller analt,
hvad hun nu har lyst til, men hvis det stadigt skulle være "dig" der
elskede med mig, ville jeg ligge mig på ryggen, hvor efter kvinden
sætter sig over mig og tager min penis i sit skød og laver samleje
bevaegelserne, hvis hun er stærk nok i sine ben, vil det vaere utrolig
vildt dejligt, hvis hun naermest sidder på hug og elsker hårdt og
vildt, Så har "du" elsket "med mig" ( jeg har i den situation
vaeret naesten passiv modtagende)

Men i Danmark elsker vi med hinanden, går i seng med hinanden,
kysser hinanden, ordene "hinanden" kan erstattes med ham og
hende.

Må jeg spørge dig, hvor gammel er du?
Hvilke erfaringer har du?
Tilfredstiller du dig selv?

Nu mere vi kenner dig, jo bedre kan vi hjaelpe dig med dine
spoergsmål.
Men fordi jeg kan lide det på en måde, er det ikke det samme
som alle mænd kan lide det samme, når du forelsker dig i en
mand, må du spørge ham, hvordan netop han kan lide at du
goer for ham.
Naesten alle mænd kan lide at blive kærtegnet på deres penis,
kan lide at kvinden sutter og slikker på den og pungen hvis
hun kan gøre det på den måde det føles dejligt for ham, nogle
mænd, får ikke så myet utt af at få penis suttet af, fysisk, men
synes det ser så smukt og utrolig fraekt ud, at deres lyst bliver
staerkere når hun goer det.
Det er utrolig vigtigt at man ikke goer noget, som man ikke
kan lide, det man goer for hinanden, skal vaere fordi man har
lyst til det og selv får større lyst til sex af det.
Alle kvinder og mænd har ret og pligt til at sige nej til former
fo seksuelt samvær, som hun eller han ikke kan vaere med til
uden at overskride sine egne graenser, men på den anden side,
skal hun eller han heller ikke uden videre afvise sin partners
ønsker og forslag, omkring noget man ikke har prøvet før.

MVH
Henning
--
Klip det bort der ikke svares på,
og svar under det der citeres

Fra : TDJ

Dato : 07-04-02 12:06

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in

> Hejsa

[klip langt svar]

Jeg vil bare tilføje til det meget udmærkede svar som Henning gav,
at mænd (jeg i hvert fald) også har flere andre områder hvor jeg elsker
at hun rører: ballerne, på brystkassen (mine vorter kan også blive
stive), på ryggen, i nakken.

Så bare eksperimentér løs: din partner har garanteret også nogle punkter
som er følsomme ud over pikken.

Mvh.