Fiskepladser ved Middelfart
Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 06-04-02 17:52

En kammerat og jeg tager sandsynligvis til Middelfart i morgen tidlig for at
fiske - ingen af os har dog før fisket ved Middelfart. Er det muligt at
fiske med flue (og fluestang) ved Gals Klint eller Strib? Jeg tænker her på,
om der er plads til et langt bagkast.

Skriv endelig hvis du har nogle forslag til pladser o.a.

Mvh.

--
Martin Nystrup Rasmussen
Besøg Danmarks mest aktive forum for lystfiskeri:

Fra : Magnus Harkjær

Dato : 06-04-02 19:28

Hej

Hvis du tager til Vejlbyfed Strand har du måske en af de bedste havørreder
pladser på Fyn, så giv det endelig en chance, når du kommer ned til
Parkeringspladsen er det bedst at fiske sig mod venstre, knæk og bræk.