SBAWE64 vs Counterstrike HJÆÆÆLP!!
Fra : [SANTA]-MuffDiver

Dato : 05-04-02 14:26

AARRRGGHHH.%&¤/(#&¤¤/#)))
Nu går jeg sku snart AMOK.
Er der en derude der har flg. kombination:
Counterstrike (Retail)
Windows 98 SE DK
Soundblaster AWE64 ISA Value
OG SOM KAN FÅ HEADSET/MICROFON TIL AT VIRKE SÅ MAN KAN SNAKKE TIL
HINANDEN!!!!
Jeg har prøvet ALT:
Opdateret lydkort drivere
Reinstall af Counterstrike
Installeret både DirectX7.0 og 8.0
INTET VIRKER.
Jeg får meddelsen lige før banen starter:
MMSystem004 Den angivne enhed anvendes allerede.Vent indtil den bliver ledig
og prøv igen.Unable to initialize Wave In.Trying DirectSound.Unable to
initalize Wave Input.You won´t be able to speak to other players through a
microphone.

Jeg har INTET andet "lyd" kørende i baggrunden.
Jeg har haft XP Pro installeret og der var den væk (og nej jeg gider ikke
installere det igen)

Det må sgu da ku´ la´ sig gøre at få det til at virke under Win98.

Håber inderligt der er nogle GUDER derude......

--
Mvh Tommy
Næstformand SantaClan