UNLOCK
Fra : Brian Jensen

Dato : 05-04-02 10:54

I kan bare gå ind på www.Mobilunlock.dk der kan man for ingen penge få
sim-unlocket sin mobilos, jeg har brugt dem et par gange.

Hygge

Poulpollemand

Fra : Cassandra

Dato : 05-04-02 11:22

Din reklamer er havnet i den forkerte gruppe, den her er til Teknik
(Wol noteret som afsender)

Mvh
"C@ss"

Brian Jensen <poulbrian@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:7ver8.8106$567.465771@news000.worldonline.dk...

Fra : Lars Andersen

Dato : 06-04-02 11:35

Hmm synes det var dyrt, så jeg fandt selv ud af hvordan og der skal man
kun bruge et datakabel, så jeg gør det for 50kr...

Fra : www.Mobilunlock.Dk

Dato : 10-04-02 23:43

100kr incl moms og returporto er da ikke dyrt.

Et lille regnestykke:

100kr. - porto som er 39kr. = 61kr. for at få unlocket sin telefon af
en der ved hvad han laver.
Jeg mener ikke at du ikke ved hvad du laver, men at folk hellere vil
betale de sølle 11kr. mere end at risikere, at få ødelagt deres
telefon.

Med Venlig Hilsen
Dragan

Mobilunlock