konverter til PIII 733
Fra : Tom Manczak

Dato : 05-04-02 09:23

Hej, jeg leder med lys og lygte efter subjekt! Jeg har i forvejen en
converter til en celeron 366 men den er vist ikke god nok! Hvor kan man
finde en brugbar slot 1 -> FC-PGA konverter, tror jeg nok den hedder. De
fleste butikker har dem ikke liggende. Gerne i Kbh, så slipper jeg for
porto

--
Med Venlig Hilsen / Regards,

Tom Manczak, ICQ 110297734. removefishytoreplybyemail.

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 05-04-02 09:32

"Tom Manczak" <tom_fishymanczak@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
De
> fleste butikker har dem ikke liggende. Gerne i Kbh, så slipper jeg for

Ring og spørg jumbo.dk

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf

Fra : Tom Manczak

Dato : 05-04-02 09:38

> Ring og spørg jumbo.dk

Det prøver jeg! Tak

Fra : Tom Manczak

Dato : 05-04-02 09:49

> Det prøver jeg! Tak

Jep, de havde den!

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 05-04-02 15:35

> Jep, de havde den!

Og jeg gætter på at den var billigere end du havde regnet med...?

Fra : Tom Manczak

Dato : 05-04-02 17:02

> Og jeg gætter på at den var billigere end du havde regnet med...?

Ja det var den egentlig! 58 + moms + PP. Men PP var lidt dyrt, 97 kr.
Jeg prøvede lige på falkoner alle, og der havde jeg faktisk held til at
finde en til 99 kr!

Fra : Kim Bækgaard

Dato : 05-04-02 18:29

Hvor på Falkoner Allé fandt du den? - fandt lige ud af at den jeg
havde kun understøtter PPGA

Kim

Fra : Tom Manczak

Dato : 05-04-02 20:09

> Hvor på Falkoner Allé fandt du den? - fandt lige ud af at den jeg
> havde kun understøtter PPGA

Jeg fandt en asus i stratek data til 295kr, og en noname i Dtatel (det
gamle Restlageret), til 99 kr.

Fra : Kim Bækgaard

Dato : 05-04-02 20:49

Takker - jeg må op til Datatel ;=)

Var der i øvrigt nogle specs på den?

Kim

On Fri, 5 Apr 2002 21:08:48 +0200, "Tom Manczak"

Fra : Tom Manczak

Dato : 06-04-02 16:02

> Var der i øvrigt nogle specs på den?

nej, den er kun med to jumpere og til fc-pga.

Fra : [5250] Jens

Dato : 07-04-02 22:14

Tom Manczak wrote:

> nej, den er kun med to jumpere og til fc-pga.

kan den ikke bruges til PPGA cpu'er?

Fra : Tom Manczak

Dato : 08-04-02 14:13

> kan den ikke bruges til PPGA cpu'er?

Jo det kan den godt, det overså jeg lige.

Fra : Kim Bækgaard

Dato : 11-04-02 22:04

Lige en update (nu fik jeg nemlig også fat i en)

Den har jumper settings for:

FSB: 66/100/133/AUTO
CPU: Intel/Cyrix
CPU MODE: Single/Dual CPU

Det er ikke en overclocker-adapter som ASUS' (med forskellige voltage
settings) men det ser ud som om den virker (PC'en lavede i hvert fald
POST uden problemer - længere er byggeriet ikke kommet) - og så er 99
kr. jo ganske fornuftigt ;=)

Kim

On Mon, 8 Apr 2002 15:12:41 +0200, "Tom Manczak"

Fra : Tom Manczak

Dato : 11-04-02 22:46

> [...]
> settings) men det ser ud som om den virker (PC'en lavede i hvert fald
> POST uden problemer - længere er byggeriet ikke kommet) - og så er 99

øh du har fået en anden adaptor end min. Min har nemlig kun to
jumpere som umuliggør de jumpersettings du beskriver, idet den ene
jumper siger overclock/auto. Ingen manual eller henvisninger til
jumpere. mystisk. Men jo, de er da helt sikkert billige, men nu ved jeg
heller ikke om min virker , da den CPU som skulle bo på adaptoren var
død