Problemer med formatering i formularfelter
Fra : Brian Christensen

Dato : 31-01-01 17:41

Hej
Mit problem er som så :
trykker jeg "enter" i et textarea-felt i en formular til f.eks. gæstebog
kommer der ikke et linieskift i indlægget. Hvis jeg derimod trykker 2*enter
kommer der en tom linie i indlægget. For at visualisere det lidt så ser det
indtastede i feltet således ud :
første linie
anden linie

tredie linie
....men i indlægget kommer det til at se således ud :
første linie anden linie

tredie linie

Hvordan f... kan det være, og hvordan tackler man dette lille problem ?

Brian

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 01-02-01 07:21

Brug wrap="virtual" i textarea.

Fra : Brian Christensen

Dato : 03-02-01 15:55

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> wrote in message
> Brug wrap="virtual" i textarea.

Du skal have mange tak for svaret. Men det ser ikke ud til at løse mit
problem. Jeg har lagt mærke til at der er samme problem hvis man f.eks.
benytter guiden til diskussionsforum. Kunne det være den måde dataene bliver
behandlet på serveren ?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-02-01 11:43

Har at gøre med hvordan Browseren behandler det.