Fiskepladser omkring Kastrup ?
Fra : Jan Jensen

Dato : 04-04-02 20:52

Hej,

Jeg skal til at fiske fra småbåd med Kastrup som udgangspunkt, men kender
ikke området specielt godt, og vil derfor høre om der er nogen her i
gruppen, som vil hjælpe mig lidt i gang og anbefale nogle gode fiskepladser
(torsk, havørred og fladfisk).

På forhånd tak.

Mvh Jan

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-04-02 08:04

"Jan Jensen" <trej@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> ikke området specielt godt, og vil derfor høre om der er nogen her i
> gruppen, som vil hjælpe mig lidt i gang og anbefale nogle gode

Der er godt med torsk lige ud for lufthavnens startbane ca. 500m fra fyret.
Havørred især hvis du runder Dragør og fisker på strækningen Dragør -
Aflandshage på 8-12 meter. Masser af småtorsk på samme strækning. Om en
måneds tid kommer hornfiskene, og dem finder du især i sejlrenden ind til
motorvejsbroen overfor Avedøreværket.

Knæk og bræk.

--
-Jens B.