Adgang til Novell 4.11 server
Fra : -Jens-

Dato : 04-04-02 20:52

Hej NG

Netware er nyt for mig så jeg håber at der findes en der kan hjælpe mig.

Jeg har overtaget en Novell Netware 4.11 server og skal trække data ud fra
den.
Problemet er, at jeg ikke kender de oprettede brugere og passwords.

Kan jeg direkte på serveren oprette en bruger?
Kan jeg få en oversigt over de oprettede brugere?
Kan jeg se de oprettede brugeres password?

Jeg har sat serveren op i et lille netværk med en WIn95 arbejdsstation og
fra den kan jeg se serveren, men naturligvis ikke logge på.

mvh
Jens

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 04-04-02 20:56

> Hej NG

Prøv dk.edb.netware

Fra : Johnni Rindom

Dato : 05-04-02 21:00

kontakt mig for mere info, da det vil være for meget at skulle forklare
herinde

Fra : Henrik

Dato : 08-04-02 18:12

hvis du ikke kender nogen bruger, kender du heller ikke administrators
pasword vel ??

Og så kan du slet ikke få adgang vell ?

Henrik

Fra : -Jens-

Dato : 13-04-02 00:00

"Henrik" <h.hilskov@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> hvis du ikke kender nogen bruger, kender du heller ikke administrators
> pasword vel ??
>
> Og så kan du slet ikke få adgang vell ?

Korrekt.

Men jeg har fået adgang v.hj.a. burglar.nlm

Jens

Fra : jan@stevns.net

Dato : 13-04-02 07:18

"-Jens-" <jens.claudius@get2net.dk> skrev :

>Korrekt.

>Men jeg har fået adgang v.hj.a. burglar.nlm

lyder snedigt, jeg hentede den, men undres lidt over NAV der påstår
det er en virus (Trojan)
--
jan@stevns.net - www.stevns.net

Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.stevns.net/dkfritidbil
(nu med nyt design........)

Fra : C-3PO

Dato : 15-04-02 15:09

> Korrekt.
>
> Men jeg har fået adgang v.hj.a. burglar.nlm

er det ikke kun på 3.12 den virker !!!

Søren

Fra : -Jens-

Dato : 24-04-02 15:28