DVD-A rip
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-04-02 20:30

Hey folkens,, måske ikke den mest egede gruppe.. Synes ikke der findes meget
om software...

Nårr, men kender nogen af jer en ripper, der kan rippe DVD-A ?

På denne side: http://www.dbpoweramp.com/

Ser det ud til at de er ved at få en sådan lavet... Men der går nok langt
tid, indenda...

Problemet er at jeg ikke kan afspille mine DVD-A(udio) på computeren, pga
copy right alt muligt fis, der er lavet med de DVD audio skiver....

Så den eneste måde jeg ville kunne få den gode lyd at høre, er at rippe til
et afspilligt format...

Mit lydkort kan afspille 24 bit 96 Khz, men kenden nogen til et rip program,
eller en afpiller. Der kan finde ud af trikket til at afspille en sådan
skive?