Access programering købes
Fra : Worldonline

Dato : 31-01-01 18:05

Hjælp

Vi er en kantine der har brug for et lille system , hvor der skal holde
styr på bestillingerne ,
Jeg håber at du kan hjælpe mig med at lave en lille løsning i Access ,
mail gerne til mig
Med en pris på hvad du skal ha for det .

Systembeskrivelse :

Databasen skal indeholde :

Navn
Evt. Kunde nr. fra en tabel
Bestilt af :
Adresse :
Dato
Afdeling
Telefon Nr.
Sted
Mødelokale
Antal
Kl
Tekst felt til Bemærkninger
Samt Tekst felt til bestillinger / eller et opslag i en varelager ( Vi
har ca. 150 Vare nummer , som jeg selv kan indtaste )

Endvidere skal jeg kunne printe en ordrebekræftelse på den pågældende
ordre ud. ( Indeholder alle oplysninger ) ,

Og printe en oversigt ( Køreseddel ) ud på den pågældende dato så jeg
kan få overblik hvilken
Møder der skal have mad den dato . Oversigten skal indeholde Navn, Dato
, Kl, Sted , Mødelokale, bemærkninger , og bestilling af mad.

Håber at du kan hjælpe mig , da jeg er ved miste overblikket : ) .

Hilsen Teti Vangsaaard Sonne .
mail venligst. info@catercom.dk