Et sjældent budskab
Fra : Ole Madsen

Dato : 04-04-02 14:05

Rette ord til rette tid, istedet for i øst og i vest, hvor man ikke har brug
for det.

Det forekommer mig en sjældenhed at vi kristne tænker over hvad den anden
har brug for, istedet for at bare tale løs af det som man selv tænker på.

Jesus kom med rette ord, og det kan vi også ved at have Jobs liv for øje.
Han var en fader for de faderløse, og den sag han ikke kendte, den søgte han

--
Ole Madsen

ICQ 12969043

http://www.danmarkforjesus.dk - Danmark for Jesus
http://www.creationdays.dk - Creation Days - Maaseh Beréshith
http://www.auningforjesus.dk - Auning for Jesus
http://www.spurgeon.dk - Charles Haddon Spurgeon
http://www.skabelsesberetningen.dk - Skabelsesberetningen - diskutionsboard
http://move.to/getright - prædikanter, vækkelse
http://www.geocities.com/bread_nee - Watchman Nee's Brød i ørkenen

--
\ \\ // /
( @ @ )

Fra : MartiN

Dato : 05-04-02 00:59

On Thu, 4 Apr 2002 15:05, Ole Madsen wrote:

>"Rette ord til rette tid, istedet for i øst og i vest,
> hvor man ikke har brug for det."..

Ja, det kan der være noget om.
Spørgsmålet er dog: Hvem skal bedømme lige netop
hvilket der er brug for i et åbent forum som dette?..

Det er jo ikke let at vide, hvad specielt får dig til at bringe
meddelelsen; men den er vel af så generel en karakter,
at ingen kan føle sig forbigået. Det er blot ikke -såvidt jeg
kan skønne- stedet her at kræve, at alle skal nyde godt
og kunne gøre brug af hver en tilkendegivelse.

--
Mvh, pmn.

Fra : Ole Madsen

Dato : 05-04-02 09:45

"MartiN" <dangold@mail.dk> wrote in message
> [...]
> kan skønne- stedet her at kræve, at alle skal nyde godt
> og kunne gøre brug af hver en tilkendegivelse.

Indlægget var ment som et tilskud til den daglige vandring

Ole