unlock til nokia 3330 i kbh?
Fra : MM Raeder

Dato : 03-04-02 20:02

hej, jeg trenger at få låst op min nokia 3330 som er låst til en norsk
operatør - slik at jeg kan bruge den med mit danske simkort. hvor kan man få
dette gjort i københavnområdet? er emts i fiolstræde et muligt sted at
henvende sig??
på forhånd tak!

mvh

morten

Fra : Jens Karstoft

Dato : 03-04-02 22:04

Hej Morten,

Emts i Fiolstræde lukker med 100% sikkerhed ikke din telefon op. Men vi er
efterhånden nogle stykker der kan gøre det incl undertegnede.
Normalt bruges gruppen:
dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock
til den slags forespørgsler.

Mvh