Hvordan dælen ser jeg om der er nogen på n~
Fra : The-one

Dato : 03-04-02 18:54

Hej NG

Jeg har bare lige et enkelt spørgsmål, som jeg håber der er en af jer der
kan løse. Jeg sidder til dagligt på et netværk , og inden jeg skal til at
downloade et eller andet vil jeg gerne sikre mig at der ikke er andre på
netværket som også er på nettet, så jeg tager båndbreden?? Er der en måde så
jeg kan tjekke at der ikke er nogen på samme netværk, som bruger internettet
samtidig med mig??? er der et eller andet smart lille program eller noget i
den stil?? Håber i forstår mit problem...

MVH. -S-

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 03-04-02 18:55

The-one wrote:

> [...]
> samtidig med mig??? er der et eller andet smart lille program eller noget i
> den stil?? Håber i forstår mit problem...

Kik i jeres firewalls logfil.

Fra : The-one

Dato : 03-04-02 19:08

Hej Christian

Problemet er at jeg ikke har adgang til værken router, hub switch eller
noget som helst!! Kan det med disse betingelser ikke lade sig gøre eller
hva???

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 03-04-02 19:28

The-one wrote:

> Hej Christian
>
> Problemet er at jeg ikke har adgang til værken router, hub switch eller
> noget som helst!! Kan det med disse betingelser ikke lade sig gøre eller
> hva???

Nej, da dit netværk kan være segmenteret op.